کد خبر 1002161
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کوشکی: سند ۲۰۳۰ با قدرت در دانشگاه تهران اجرا می‌شود/ افزایش سفرهای خارجه مسئولان دانشگاه

عضو هیات علمی دانشگاه تهران در واکنش به سخنان امروز رئیس جمهور در این دانشگاه گفت: به اعتقاد بنده مطرح کردن بحث همه‌پرسی از سوی آقای روحانی راهی است برای فرار وی ازدادن گزارش کار.

به گزارش مشرق، محمد صادق کوشکی عضو هیات علمی دانشگاه تهران در واکنش به سخنان امروز رئیس جمهور در این دانشگاه گفت: دست دولت آقای روحانی مخصوصاً در دور دوم به‌شدت از گزارش کار خالی است، یعنی هیچ حرفی و بیانی از عملکرد ندارد.

وی تاکید کرد: واقعیت این است که دور دوم دوران ریاست جمهوری زمان افتتاح پروژه ها و ارائه عملکرد است ولی چون دست آقای روحانی در این موضوع خالی است ناگزیر است برای پر کردن زمان بحثی را مطرح کند که که این نقص را پرکند.

بیشتر بخوانید:

این استاد دانشگاه تصریح کرد: رئیس جمهور هر زمان حرفی برای گفتن ندارد بحث همه پرسی را مطرح می کند و مجدد این بحث فراموش شود تا دفعه بعد که آقای روحانی به مطرح کردن این بحث نیاز پیدا کند.

کوشکی یادآور شد: آقای روحانی هیچ وقت مطرح نکرد که در مورد چه مسئله‌ای باید نظر مردم را بگیریم، اگر منظور از این بحث مشارکت مردم است که مردم در انتخابات مشارکت می کنند و حضور فعالی هم دارند و حضور خود آقای روحانی هم در قدرت به خاطر مشارکت مردم است ولی اینکه مذاکره با آمریکا منوط به نظر مردم شود خب ما این را قبلا امتحان کردیم و به نتیجه نرسیدیم.

 این استاد دانشگاه اظهار داشت: به اعتقاد بنده اظهارات آقای روحانی درباره رفراندوم کلی‌گویی و راه فراری است برای ندادن گزارش کار.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
    0 0
    جهان يك كشور نيست بلكه مجموعه اي است از كشورها .برخي از اين كشورها دوست ما هستند كه بايد با آنها تعامل و برخي دشمن ما كه بايد با آنها تقابل داشته باشيم اين كه همه كشورهاي جهان را يك طرف جوي و خود را يك طرف قرار دهيم و شعار"" تعامل با جهان"" يا ""تقابل با جهان"" بدهيم از عقل سليم بدور است.مثلا در زمان جنگ، باكشورعراق تقابل ولي با سوريه تعامل داشتيم
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
      0 0
      خب.؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس