کد خبر 1001996
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
رسول فلاح

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز گفت: بازی با استقلال هم یک نمایشگاه است می‌تواند پلکان ترقی بازیکنان ما شود.

به گزارش مشرق، رسول فلاح در مورد دیدار روز پنج‌شنبه با استقلال در جام حذفی گفت: با تیم بزرگ، پرافتخار، مردمی و دوست‌داشتنی استقلال بازی داریم. فجرسپاسی هم یک باشگاه دوست داشتنی است که به نام شهید مزین است و کل ورزش ایران این تیم را دوست دارد زیرا یک باشگاه بازیکن‌ساز بوده است. تیم اول شهر شیراز است.کادر فنی ما تدابیر لازم را برای این مسابقه در نظر گرفته است. به قول داود مهابادی سرمربی تیم فجرسپاسی هم جام حذفی را کاملاً جدی گرفته‌ایم زیرا اگر قرار بود در این جام به طور جدی شرکت نکنیم از ابتدا در این مسابقات حاضر نمی‌شدیم.

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی تصریح کرد: خوشحالیم که مقابل تیم بزرگ و دوست‌داشتنی استقلال قرار می‌گیریم برد و باخت هم دست خدا است  وتیمی که بیشتر زحمت بکشد و لیاقت داشته باشد پیروز خواهد شد. توپ گرد است. خوشحالیم که بعد از مدت‌ها تیم فجرسپاسی شیراز دوباره در سطح اول فوتبال ایران مطرح شده است. می‌خواهیم خاطرات آن دوران دوباره زنده شود. تمام این رقابت‌ها برای بیشتر شدن رفاقت‌ها است. ضمن اینکه باید بگویم تمرکز ما بیشتر بر روی لیگ است و می‌خواهیم در این رقابت‌ها موفق شویم. هم ما و هم استقلال برای پیروزی به میدان می‌آییم نه باختن.

فلاح با اشاره به حضور چند بازیکن سابق فجرسپاسی در تیم استقلال عنوان کرد: ۴-۵ بازیکن استقلال سابقه حضور در تیم فجرسپاسی را دارند. داریوش شجاعیان از آکادمی فجرسپاسی بالا آمده، فرشید اسماعیلی، دانشگر، مسعود ریگی و حسین حسینی هم سابقه بازی در فجرسپاسی شیراز را دارند بنابراین با تیم غریبه‌ای بازی نداریم. این مسابقه یک جور دیدار خانوادگی محسوب می‌شود دو تیم وجه مشترک زیادی دارند. ضمن اینکه تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس جزو تیم‌های بزرگ کشور محسوب می‌شوند و هر وقت دو تیم قوی بوده‌اند تیم ملی ما هم  قدرتمندتر شده است. تصور می‌کنم دیدار فجرسپاسی با استقلال یک بازی جذاب و تماشایی شود. اکنون دیگر تیم ملی محدود به یک یا دو تیم نیست بلکه کل کشور را فرا گرفته است.

بیشتر بخوانید:

فتحی از مدیرعاملی استقلال استعفا داد؟

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی  در مورد تغییر داور بازی با استقلال گفت: ما هیچ اعتراضی به انتخاب وحید کاظمی نداشتیم اکنون هم که داور مسابقه تغییر کرده باز هم به تصمیم مسئولان کمیته داوران احترام می‌گذاریم. همواره برای داوران احترام قائل بوده‌ایم. ضمن اینکه یک رسم بد در فوتبال ایران به راه افتاده اینکه با هر سوت داور همه به سمت او حمله‌ور می‌شوند و این چهره فوتبال ما را بد جلوه می‌دهد. داوران باید قاطع باشند و نباید به هر تصمیم داور عکس‌العمل نشان داد. این داوران می‌توانند باعث رشد فکری بازیکنان ما شوند اگر به این مسئله احترام بگذاریم دیگر شاهد اتفاقاتی نظیر آنچه در جام ملت‌های آسیا رخ داد نخواهیم بود که بازی را رها کنیم و به داور معترض شویم.

وی در مورد اینکه دستمزد بازیکنان و مربیان تیم شما به هیچ عنوان قابل مقایسه با بازیکنان استقلال نیست، گفت: هر باشگاهی براساس منابع مالی خود هزینه می‌کند ضمن اینکه پول خوشبختی نمی‌آورد. زیاد هم نباید به این مسائل دامن زد. اینکه بگویم تیم ما چقدر ارزش مالی دارد و تیم حریف چقدر. همه چیز براساس شایستگی‌ها، غیرت و شخصیت بازیکنان تعیین می‌شود. بازیکنان ما برای مردم و تیم‌شان و البته خودشان و رضای خدا بازی می‌کنند. بازی با استقلال هم یک نمایشگاه است می‌تواند پلکان ترقی بازیکنان ما شود.

فلاح افزود: در بازی قبل که با فولاد بازی داشتیم اصلاً مشخص نبود که کدام تیم لیگ برتری است و کدام تیم دسته اولی است. تفاوت تیم‌های لیگ برتری و لیک یکی فقط ۵درصد است. ضمن اینکه مسئولان استان فارس هم باید بیش از گذشته به تیم توجه و این تیم را حمایت کنند. شیراز یکی از پنج کلان‌شهر ایران است و می‌تواند یک تیم خوب در لیگ برتر داشته باشد.

وی در مورد نتیجه مسابقه با استقلال گفت: می‌دانم مردم از دیدن این بازی لذت خواهند برد. جام حذفی هم جام شگفتی‌ها است. در کل دنیا این جام به مسئله معروف است. فصل گذشته هم تیم دسته دومی داماش گیلانیان به فینال جام حذفی راه پیدا کرد. ما هم می‌خواهیم امسال فینالیست جام حذفی شویم به خصوص اینکه فینال مسابقات جام حذفی در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می‌شود و ما می‌خواهیم در این فینال حضور داشته باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس