کد خبر 1001990
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
ایران - بحرین

محمد نصرتی، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بازیکنان ایران کیفیت همیشگی خود را نداشتند و به نظرم باخت به موقعی برای ما بود.

به گزارش مشرق، محمد نصرتی در خصوص شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل بحرین اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد نبودیم و متاسفانه بازی را واگذار کردیم. با توجه به ترس و دلهره‌ای که بحرین نسبت به ما داشت آنها آمده بودند بازی خوبی را مقابل ایران انجام دهند.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ایران می‌توانستند در همان نیمه اول کار را یکسره کنند، اما نشد. در نیمه دوم هم شرایط برای ما کمی بهتر شد. البته یکی از بهترین‌ موقعیت‌های این بازی نصیب بحرین شد اما عملکرد خوب دروازه‌بان و خط دفاعی تیم کشورمان مانع از گلزنی بحرینی‌ها شد.

بیشتر بخوانید:

پنالتی دقیقه ۹۴ ایران سوخت؟ +عکس

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: بازیکنان ایران کیفیت همیشگی خود را نداشتند و به نظرم باخت به موقعی برای ما بود. فکر می‌کنم غرور کاذبی بازیکنان تیم ملی را گرفته بود و بازیکنان پس از این باخت باید متوجه شده باشند هر بازی شرایط خاص خود را دارد. شاید شرایط آب و هوایی آنجا در روند بازی بازیکنان ایران تاثیر گذار بود، اما بالاخره این وضعیت برای هر دو تیم یکسان بود. عطشی که برای گلزنی در بازیکنان باید وجود داشته باشد در آنها وجود نداشت.

نصرتی ادامه داد: احساس می‌کنم پس از جام جهانی برخی از بازیکنان تیم ملی عطشی برای بازی کردن ندارند، اما در بین آنها بازیکنانی هم بودند مثل محبی که می‌توانستند در این بازی خیلی به تیم ملی کمک کنند. این باخت باعث خواهد شد تا انگیزه بازیکنان که از بین رفته بود دوباره به آنها برگردد. همچنین ممکن است بازیکنان را از خواب پیروزی مقابل کامبوج بیدار کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرایط فیزیکی بازیکنان بحرین خیلی بهتر از بازیکنان کامبوج و هنک کنگ بود. معتقدم بازی با بحرین پیش بازی خوبی بود تا بازیکنان تیم ملی بدانند کار سخت است و نباید تصور کنند، چون تیم اول آسیا هستیم تمام دیدارها راحت هستند. بازیکنان تیم ملی باید با این تفکر به زمین بروند که قرار است مقابل بهترین تیم دنیا بازی کنیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
    1 0
    باز هم فرصتی شد برای دلالان فوتبال که از این خوان گسترده یغمایی ببرند کی به کیه و کی به احساسات ورزشی مردم اهمیت می ده
  • مجید IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
    1 7
    این مربی به درد نمیخورد .حتا انگشت کوچیک کی روش هم به حساب نمی اید . .
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
    3 0
    غرور کاذب بخاطر برد مقابل کامبوج تیم مارا فراگرفته بود
  • یحیی IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
    0 0
    ما بازیکن*بزرگ* نداریم. تیم ایران باید بازیکن*بزرگ* داشته باشد.
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
    3 0
    جای قوچان نژاد خالی بود.
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
    6 1
    یادمون نره بحرین تا سال 1351 جزء ایران بود یعنی ما با ایرانی های بازی کردیم ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس