کد خبر 1001957
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴
ویلموتس

کارشناس فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، پیش از این چرخش نفرات در تیم ملی کم بوده است و به همین دلیل برخی احساس امنیت می‌کنند که این احساس باید با رقابت بیشتر از بین برود.

به گزارش مشرق، هومن افاضلی درباره شکست ایران مقابل بحرین گفت: نیمه اول بازی 60 به 40 به سود ما بود و ما در زمین تیم بهتری بودیم. یادمان نرود که بازی خارج از خانه را انجام دادیم که سختی‌های خاص خودش را دارد. با این حال در نیمه دوم هم پیش از اینکه گل بخوریم، بازیکنان ما فشار آوردند و تلاش کردیم تا گل بزنیم، اما ایراد تیم ما این است که بازی‌مان برای حریف آسان است.

بیشتر بخوانید:

اظهارات ویلموتس بعد از اولین شکست با ایران

وی افزود: ما در بازی‌ها بیشتر به دنبال فضای پشت دفاع و ارسال بلند هستیم. این کار را برای تیم حریف آسان می‌کند که راحت‌تر دفاع کند، در حالی که وقتی مالکیت توپ ما بیشتر است باید تنوع موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کنیم، بیشتر باشد. همین مسئله کار ما را مقابل بحرین سخت کرد و آسان بازی کردیم. از طرفی ویلموتس هنوز شناخت کافی از تمام بازیکنان ندارد و به زمان نیاز دارد. او زمان کمی است که به تیم ملی آمده و باید حداقل یک سال کامل در تیم ملی باشد تا به شناخت کامل برسد.

کارشناس فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: به نظرم سابق بر این چرخش نفراتش در تیم ملی کم بوده و همین مسئله باعث شده است که برخی احساس امنیت کنند. باید رقابت در تیم ملی بیشتر شود و وقتی این رقابت ایجاد شود، خیلی مسائل دیگر درست خواهد شد.

افاضلی در مورد اینکه فاز هجومی تیم ملی از زمان حضور ویلموتس به بخش قدرتمند ایران تبدیل شده و تیم ملی را مقابل بحرین در فاز هجومی چطور دیده است، گفت: همان‌طور که گفتم ما در ساخت بازی، خیلی قابل پیش‌بینی کار می‌کنیم. البته در تیم ملی سخت است که بتوانید پیچیده بازی کنید و باید بیشتر روی توانایی نفرات کار یا با تعویض‌ها جریان بازی را عوض کرد. این نظرات هم برای بعد از بازی است و در مجموع معتقدم در هر دو نیمه تیم ما بهتر بود. این را هم فراموش نکنیم بازی مقابل بحرین به خصوص در خانه آنها همیشه برای ما سخت بوده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • قشقایی ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
    0 0
    حضور هاشمیان آیا برای دکور است آیا او به سرمبی گفته که این عربها خبیث در مقابل فوتبال ما این چنین کار زشت انجام میدهن آنوقت ما همه اش از ملت بحرین صحبت میکنیم دیشب ملت بحرینو دیدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس