کد خبر 1001776
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
مهدی کیانی

مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم در این فصل برای اولین بار قهرمانی در لیگ برتر ایران را تجربه کنم.

به گزارش مشرق، مهدی کیانی با اشاره به شرایط سپاهان و نتایج خوب این تیم در شش هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: خدا را شکر که لیگ امسال را با نتایج خوبی شروع کردیم. ما به معنای واقعی یک تیم هستیم و هدفی جز رسیدن به قهرمانی نداریم. امیدوارم در پایان فصل جام قهرمانی را به هواداران هدیه دهیم هر چند می‌دانیم کار سختی در پیش داریم.

وی که تا به امروز قهرمانی در لیگ برتر ایران را تجربه نکرده است، در این خصوص عنوان کرد: سال‌ها در تراکتورسازی بازی کردم و با اینکه چند بار تا آستانه گرفتن جام پیش رفتیم اما به قهرمانی نرسیدیم. فصل گذشته هم با سپاهان تا آستانه قهرمانی پیش رفتیم و لیاقت گرفتن جام را داشتیم. امسال اما شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنیم و امیدوارم سپاهان قهرمان شود تا اولین قهرمانی را در لیگ برتر تجربه کنم.

بیشتر بخوانید:

واکنش قلعه نویی به رفتن فرهاد مجیدی از تیم ملی امید

کیانی که جزو معدود کاپیتان‌های غیربومی سپاهان در سال‌های اخیر است، در پاسخ به این پرسش که «آیا فصل گذشته بعد از گرفتن بازوبند کاپیتانی تحت فشار قرار نگرفت؟» تصریح کرد: وقتی به سپاهان آمدم هدفی جز کمک کردن به این تیم را نداشتم و هیچ‌وقت هم دوست نداشتم حاشیه‌ای برای تیم درست شود. باید از اعتماد آقای قلعه‌نویی تشکر کنم و امیدوارم وظایفم را به بهترین شکل انجام دهم. بازیکنان هم به من لطف دارند و در تیم ما همدلی و رفاقت یک اصل مهم است.

کاپیتان سپاهان در ارتباط با اینکه آنها هنوز گلی را در لیگ امسال دریافت نکرده‌اند گفت: وقتی موفقیتی به دست می‌آید این موضوع به تلاش تمامی بازیکنان مربوط می‌شود. ما دروازه‌بانی مطمئن داریم و بقیه بازیکنان هم در دیگر پُست‌ها کمک می‌کنند تا از لحاظ دفاعی بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

کیانی در پاسخ به این پرسش که «آیا قبول دارد در بازی با ذوب‌آهن از اشتباهات داوری سود بردند؟» گفت: اصلا چنین چیزی را قبول ندارم. روی گل ذوب‌آهن که مردود اعلام شد، دانیال اسماعیلی‌فر مرا هل داد در غیر این‌صورت با تسلط کامل ضربه سر می‌زدم. روی آن صحنه هم که گفتند پنالتی شده است، باید بگویم که توپ به دستم نخورد.

وی در ارتباط با اینکه چرا در اکثر ورزشگاه‌ها علیه امیر قلعه‌نویی شعار می‌دهند، خاطرنشان کرد: آنهایی که چنین کارهایی انجام می‌دهند تماشاگر فوتبال نیستند و دنبال اهداف شخصی هستند. برخی می‌خواهند قلعه‌نویی را زمین بزنند ولی او آدم بزرگی است و اهل باج دادن هم نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یاسر IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
    0 0
    برای تو بزرگه شاید برای بقیه ریز باشه
  • محمدعلی IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
    1 2
    سپاهان و امیر قلعه نویی رییس مافیای فوتبال ایران هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس