همزمان با بازگشایی مدارس، بسیاری از والدین به دنبال راهی برای نظارت بر سرویس مدرسه فرزندانشون هستند که از حرکت بموقع و رسیدن فرزندانشون به مدرسه و منزل اطمینان حاصل کنند، اما شاید راه ساده تری هم برای انجام این کار وجود داشته باشد.

در دنیای امروز که اکثر امور به صورت دیجیتال و بوسیله گوشی موبایل انجام میشود، نیاز به یک سامانه هوشمند نظارت بر سرویس مدارس به شدت احساس میشود و این این دقیقا همان کاری هست که سامانه هوشمند کابین مدرسه برای انجام آن طراحی و ساخته شده است، ولی این تمام ماجرا نیست! با ما همراه باشید تا نگاهی دقیقتر به اپلیکیشن کابین مدرسه بیاندازیم.

در اولین نگاه، ویژگی که توجه ما را به خودش جلب کرد امکان ارسال گزارش از زمان دقیق رسیدن سرویس مدرسه فرزند شما به مدرسه یا منزل بود که با توجه به مشغله فراوان والدین در شهر های بزرگ همچون تهران میتواند بسیار مفید واقع گردد و از اتلاف وقت والدین جلوگیری نماید.

ویژگی دیگر اپلیکیشن کابین مدرسه، امکان مشاهده موقعیت لحظه ای سرویس مدرسه بر روی نقشه به صورت آنلاین هست که باعث آرامش خیال بیش از پیش والدین میشود.

از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن امکان تعامل هوشمند والدین با مدیران مدارس است و مواردی نظیر ارسال نظرات و پیشنهادات والدین در خصوص موارد مختلف آموزشی یا تربیتی و یا اطلاع رسانی های لازم از سوی مسئولین مدارس به اولیا را شامل میشود.

در انتها باید گفت اپلیکیشن کابین مدرسه با فراهم آوردن امکاناتی همچون نظارت بر سرویس مدارس و تعامل هوشمند والدین با مدیران و معلمان مدرسه میتواند جایگاه خود را به عنوان اپلیکیشنی کاربردی برای اولیا و مدیران مدارس اثبات نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دانلود اپلیکیشن کابین مدرسه اینجا کلیک کنید.

** این محتوا صرفا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس