رضا منتظری

اکران مردمی با حضور هنرمندانی غیر از بازیگران آن فیلم است! کافیست هنرمندان با پوشش‌های کمی نامتعارف به اکران مردمی بیایند تا تصاویرشان در فضای مجازی دست‌به‌دست شود و نام فیلم و آنان سر زبان‌ها بیفتد.

به گزارش مشرق، در سال‌های اخیر تقریبا برای هر فیلمی که اکران می‌شود، مراسم اکران مردمی با حضور بازیگران و عوامل آن فیلم برگزار می‌شود. مراسمی که بهانه اصلی آن بیشتر سلفی گرفتن با بازیگران است تا اکران فیلم. اما پدیده جدیدی که این روزها شاهد آن هستیم، اکران مردمی با حضور هنرمندانی غیر از بازیگران آن فیلم است! کافیست هنرمندان با پوشش‌های کمی نامتعارف به اکران مردمی بیایند تا تصاویرشان در فضای مجازی دست‌به‌دست شود و نام فیلم و آنان سر زبان‌ها بیفتد.
 

1- فروش بلیت رضا عطاران
یکی از تازه‌ترین نمونه‌های این مدل از اکران‌ها، مراسم اکران مردمی فیلم «درخونگاه» به کارگردانی سیاوش اسعدی است که یک شنبه‌شب در پردیس مگامال برگزار شد. نکته عجیب درباره این مراسم، حضور رضا عطاران در اکران مردمی فیلم است. شاید حضور بازیگران فیلم یا امین حیایی به تنهایی در مراسم، به اندازه کافی برای تعداد زیادی از مردم جذاب نباشد، اما قطعاً حضور بازیگر محبوبی مانند رضا عطاران می‌تواند بسیاری از مخاطبان و طرفدارانش را به خرید بلیت ترغیب کند، هرچند که اصلاً جزو بازیگران فیلم نباشد. مهم این است که بلیت رضا عطاران حتماً می‌فروشد. تصویر مردمی که برای عکس گرفتن با او و امین حیایی صف کشیده‌اند، نشان می‌دهد طبق پیش‌بینی‌ها حضور او مؤثر بوده است.


2- اکران مردمیِ خصوصی
 

مراسم اکران خصوصی فیلم «مسخره‌باز» که جمعه‌شب در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد، رسماً یک مهمانی برای بلیت‌فروشی بود. معمولاً مراسم‌ اکران خصوصی مختص بازیگران است و علاوه بر بازیگران فیلم، دیگر هنرمندان سینما هم در آن حضور دارند، اما درباره «مسخره‌باز» نکته این است که اگرچه مراسم مثلاً اکران خصوصی این فیلم بود، اما برای شرکت در این مراسم بلیت فروخته شده بود و مخاطبان در آن حضور داشتند! یک مدل اکران مردمی منتها با این تفاوت که مراسم در هتلی لاکچری برگزار می‌شد و مردم می‌توانستند علاوه بر بازیگران فیلم، هنرمندان دیگر را هم ببینند. رضا یزدانی، پانته‌آ بهرام، علی ضیا، متین ستوده، فرهاد آئیش و مائده طهماسبی از چهره‌های حاضر در این مراسم بودند.


3- اکران مردمی در غیاب بازیگران فیلم
 

در مراسم اکران مردمی «مردی بدون سایه» بلیت افرادی فروش رفت که به علت حضور در اکران خصوصی «مسخره‌باز» یا هر دلیل دیگری در مراسم حاضر نبودند! هفته گذشته اعلام شد که قرار است مراسم اکران مردمی فیلم «مردی بدون سایه» با حضور هنرمندانی مانند امیر آقایی، گوهر خیراندیش، بهنوش بختیاری و الناز حبیبی برگزار شود. بهنوش بختیاری و الناز حبیبی که اصلاً در فیلم بازی نکرده‌ بودند اما حضور آنان فرصت خوبی برای فروش بیشتر بلیت‌های این مراسم بود. در نهایت از فرعی‌ترین بازیگران فیلم گرفته تا بازیگرانی مانند مهدی زمین‌پرداز و روشنک گرامی که اصلاً در فیلم ایفای نقش نکرده بودند در مراسم دیده می‌شدند، جز چهره‌هایی که قبلا نام‌شان به عنوان حاضران اعلام شده بود و قرار بود به این مراسم بیایند.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
    5 0
    خاااک تو سرتون که با این روند تو حماقت و کودنی محض به گور خواهید رفت..! حالا پیش خودتون فک کنین مثلا جلب مشتری کردین یا مردم رو فریب دادین.
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
    5 0
    چه قدر بدبختن کسایی که آرزوشون سلفی گرفتن با ایناست! دیگه پولم خرج کنی که بدتر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس