کد خبر 1001471
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
والیبال برزیل

تیم والیبال برزیل با برتری برابر ژاپن فاتح جام جهانی والیبال ۲۰۱۹ شد.

به گزارش مشرق، مرحله ماقبل پایانی جام جهانی ۲۰۱۹ والیبال برگزار شد و تیم ملی والیبال برزیل در آخرین بازی امروز دوشنبه به دیدار ژاپن رفت و با نتیجه ۳ بر یک توانست نماینده آسیا را شکست دهد و قهرمان این دوره از رقابت ها شود. 

 

برزیل در ست نخست توانست ۲۵-۱۷ حریف خود را شکست دهد اما ژاپن با درخشش نیشیدا جوان در ست دوم توانست ۲۶-۲۴ به برتری برسد. در ست سوم قدرتنمایی برزیل با سرویس های لوکارلی و آبشارهای لئال باعث شد این تیم در ستی یک طرفه ۲۵-۱۴ حریف خود را شکست دهد.

در ست چهارم برزیل توانست ۲۷-۲۵ ژاپنی را شکست دهد که در دریافت توپ عملکرد فوق العاده ای داشت و حتی در امتیازهای پایانی در آستانه برنده شدن نیز قرار داشت تا نمایش آبرومندانه تیم والیبال ژاپن در این دیدار و این رقابت ها زنگ خطر را برای والیبال ایران به صدا در بیاورد.

به این ترتیب قهرمانی برزیل در چهاردهمین دوره این رقابت ها قطعی شد و فردا سه شنبه بازیهای پایانی این رقابت ها برگزار می شود که تیم ملی والیبال ایران باید به دیدار لهستان برود. مقام چهارم ژاپن هم قطعی شد و مقام نایب قهرمانی و سوم مسابقات از بین لهستان و امریکا مشخص خواهد شد.

این سومین قهرمانی طلایی پوشان برزیل پس از جام های جهانی ۲۰۰۳ و ۲۰۰۷ بود. روسیه با ۶ قهرمانی پرافتخارترین تیم جام جهانی محسوب می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس