کد خبر 1001327
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
کمبود آب و غذا در نجف کذب محض است

مسئول هماهنگی ستاد اربعین استان تهران اعلام کرد: برخی خبرها در فضای مجازی مبنی بر کمبود آب و غذا در نجف کذب محض است و زائران به همراه خود آب و غذا نیاورند.

به گزارش مشرق، سید محمدرضا هاشمی‌نیا گفت: با توجه به حضور میلیونی مشتاقان امیرالمومنین (ع) و حضرت اباعبدالله (ع)، ستاد اربعین استان تهران و موکب‌های دیگر استان‌ها در نجف با تمام توان در خدمت زائران هستند و تاکنون کمبودی مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید:

مادرانه در پیاده روی اربعین +عکس

مسئول هماهنگی ستاد اربعین استان تهران مستقر در نجف اظهارداشت: امنیت کامل در نجف و مسیرهای منتهی به این شهر مقدس فراهم است و زائران با خیالی آسوده در اماکن متبرکه حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: ستاد اربعین استان تهران روزانه ۱۱۰ هزار پرس غذا طبخ و بین زائران در نقاط صحن حضرت زهرا، پارکینگ طبقاتی و منطقه ثورالعشرین شهر نجف توزیع می‌کند.

هاشمی‌نیا اضافه کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده ۱۰۰ هزار نفر در این سه منطقه اسکان داده شده‌اند.

وی تصریح کرد: باوجود ضعف زیرساخت‌های رفاهی شهر نجف، توانسته‌ایم با هماهنگی ستاد عتبات عالیات و دیگر نهادهای نجف، رفاه نسبی برای زائران فراهم کنیم.

مسئول هماهنگی ستاد اربعین استان تهران خاطرنشان کرد: تعداد موکب‌های استان تهران در نجف نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده است.

هاشمی نیا با اشاره به افزایش حدود ۲ برابری جمعیت زائران در نجف در مقایسه با سال گذشته به زائران توصیه کرد که مدت طولانی در نجف اقامت نداشته باشند، برگشت خود را به روزهای پایانی اربعین نیندازند و پس زیارت کربلا به سمت مرزهای ایران حرکت کنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس