کد خبر 1001279
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
بوفون

جان لوئیجی بوفون، اسطوره باشگاه یوونتوس، از مکالمه جالبش با رونالدو پس از گل برگردانی که از او دریافت کرد، پرده برداشت.

به گزارش مشرق، جان لوئیجی بوفون سال گذشته پس از سال‌ها حضور در یوونتوس از این تیم جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. درست پس از جدایی این بازیکن از یوونتوس، کریستیانو رونالدو پرتغالی نیز از رئال مادرید جدا شد و به بیانکونری پیوست.

امسال اما با بازگشت بوفون به یوونتوس، او حالا با رونالدو هم تیمی شده است.

بیشتر بخوانید:

بوفون: هنوز خیال بازنشستگی ندارم

در سال ۲۰۱۸ بود که کریستیانو رونالدو در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و در دیدار یک چهارم نهایی بین رئال مادرید و یوونتوس یک گل برگردان فوق العاده را وارد دروازه بوفون کرد.

بوفون حالا پس از گذشت دو سال درباره مکالمه اش با رونالدو پس از دریافت آن گل از او، صحبت کرد. او گفت: " پس از این که رونالدو آن گل فوق العاده را وارد دروازه من کرد از او بعد از بازی پرسیدم که چند سال سن دارد. او نیز در جواب من لبخند زد و گفت که چنین گلی از طرف یک بازیکن۳۳ ساله خیلی بد نیست نه؟ آنجا با خودم گفتم این لعنتی چقدر فوق العاده است."

بوفون در ادامه گفت: "رونالدو واقعا انسان خوبی است و ما در این فصل زمان زیادی را در کنار یکدیگر می گذرانیم. او با سایر هم تیمی های خود رابطه فوق‌العاده‌ای دارد. من امیدوارم که رونالدو در یوونتوس یک توپ طلای دیگر به دست آورد؛ موضوعی که قطعاً باعث افتخار باشگاه یوونتوس نیز خواهد بود. من هرگز نتوانستم این جایزه را از آن خود کنم و این موضوع را نیز می‌دانم که کسب این جایزه برای یک دروازه‌بان امری بسیار دشوار است."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس