کد خبر 1001213
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱
هپکو

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه هپکو دولتی نشده است، گفت: سازمان خصوصی سازی با وکالت بلاعزل از سوی سهامدار قبلی فرایند قانونی واگذاری شرکت را طی می کند.

به گزارش مشرق، محمدتقی آبایی هِزاوه با اشاره به انتشار خبری مبنی بر «واگذاری هپکو به دولت» گفت: این شرکت به هیچ وجه دولتی نشده است، مگر می شود شرکتی واگذار شود و دوباره به دولت برگردد؟ این اتفاق در شرایط خاص رخ می دهد.

بیشتر بخوانید:

هپکو دولتی شد

وی ادامه داد: سهامدار هپکو که آقای احمدپور بود، حدود دو هفته پیش به جهت عدم ایفای تعهدات خود خلع ید شد و سهام به سهامدار  قبلی شرکت برگشت. سهامدار قبلی نیز به سازمان خصوصی وکالت بلاعزل داده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تاکید کرد: در حال حاضر سازمان خصوصی سازی با وکالت بلاعزل سهامدار قبلی روال قانونی واگذاری را طی می کند.

این مقام مسئول ادامه داد: بنابراین هپکو دولتی نشده و فرایند واگذاری سهام عمده این شرکت در حال انجام است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    0 0
    چرا خبر الکی میزنید همین الان تو سامانه کدال سازمان بورس نوشته که هپکوی اراک به دولت جمهوری اسلامی انتقال یافت بهتره یکم در مورد خبرای که میزارید یکم تحقیق کنید
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
    0 0
    بدلیل اینکه کند بودن دندانهای گرگ قبلی، سهام شرکت از طریق سازمان خصولتی سازی به گرگ جدید با دندانهای قوی‌تر تقدیم می‌شود ،،،،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس