کد خبر 1000917
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
جلالی: ویلموتس می‌تواند به تیم امید کمک کند/ از اشتباهات گذشته درس نگرفتیم

کارشناس فوتبال گفت: ویلموتس می‌تواند به تیم امید هم کمک کند و این مسئله از نظر روحی و روانی هم بر تیم و بازیکنان تأثیر مثبت دارد.

به گزارش مشرق، مجید جلالی در مورد شرایط تیم امید ایران اظهار داشت: در این دوره هم مثل 10-11 دوره‌ گذشته باز هم زمان را از دست دادیم. هرچند معتقدم تیم خوبی داریم و می‌توان به این تیم امیدوار بود.

وی افزود: اگر به کادر فنی این تیم یک مشاور بین‌المللی هم اضافه شود، عالی است. تیم امیدمان شرایط خوبی دارد اما متأسفانه مثل دوره‌های قبل زمان را برای این تیم از دست دادیم.

کارشناس فوتبال در مورد اینکه منظورش از مشاور بین‌المللی داشتن یک مشاور فنی است، گفت: بله، یک مشاور فنی می‌تواند به تیم امیدمان خیلی کمک کند. مربی مثل ویلموتس اگر کنار تیم امید هم باشد، می‌تواند خیلی تأثیر مثبتی بگذارد. اگر ویلموتس به تیم امید نزدیک‌تر شود این مسئله از نظر روحی و روانی هم برای بازیکنان و هم برای تیم امید خیلی خوب است، ضمن اینکه می‌تواند تجربیات خود را در اختیار این تیم قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

شرایط تیم ملی با ویلموتس فرق کرده است

سرمربی اسبق تیم پیکان در مورد اینکه شاهد چالشی بین فرهاد مجیدی و استیلی  در این تیم بودیم و حتی مهدی تاج اعلام کرد مربیانی مثل فرکی، قلعه‌نویی، هاشمیان و مهدوی‌کیا حاضر به سرمربیگری تیم امید نشدند، اظهار داشت: همه اینها می‌تواند دلیلی داشته باشد باید دید چه دلیلی وجود دارد مربیان یک کشور سرمربیگری تیم امید آن کشور را قبول نمی‌کنند این دلایل باید بررسی شود.

وی افزود: اینکه ما نمی‌توانیم از اشتباهات گذشته درس بگیریم بزرگترین خسارت برای ما است.در حال حاضر هم با این شرایط مواجه هستیم اما به این تیم امید می‌توان امیدوار بود.

جلالی در مورد سختی گروه‌مان در مقدماتی المپیک گفت: گروه‌مان شاید از نظر اسمی سخت باشد اما این تیم می‌تواند به موفقیت برسد و دیدگاه همه مربیان هم باید به این تیم امید کمک کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس