کد خبر 1000816
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
پیش بینی باران در ۹ استان تا سه شنبه/ هوا ۸ درجه خنک می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه بارش باران در نواحی شرقی استان نمود بیشتری خواهد شد، گفت: مرز خسروی بارانی می‎شود.

به گزارش مشرق، محمد خسروی، مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه اظهار داشت: براساس تحلیل آخرین داده‎های هواشناسی، موجی ناپایدار از امشب تا اوایل روز دوشنبه جو منطقه را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی هواشناسی مسیر زائران اربعین

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بارش باران تمام استان را در برخواهد گرفت افزود: علاوه بر وزش باد نسبتا شدید در بعضی ساعات، بارش‎هایی در سطح استان رخ می‌دهد و اگرچه بارش‎ها چشمگیر نیست اما به دلیل اولین بارش زراعی اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه شرایط ناپایدار روز یکشنبه به ویژه عصر و شب در نیمه شرقی استان نمود بیشتری دارد گفت: بارش گاهی اوقات با رعدوبرق و در برخی نقاط احتمالا با  آبگرفتگی معابر عمومی همراه خواهد شد.

خسروی با بیان اینکه در نواحی شرقی استان کرمانشاه همچون کنگاور، سنقر و هرسین بارش باران به ده میلی‎متر خواهد رسید خاطرنشان کرد: مرز خسروی نیز بارانی خواهد شد اما بارش باران چشمگیر نیست.

وی با اشاره به اینکه در روزهای دوشنبه و سه‌‏شنبه کاهش محسوس دمای هوا به ویژه دمای شبانه 4تا 6سانتیگراد در استان خواهیم داشت عنوان کرد کرد: با توجه به حضور، اسکان و تردد زائران پیاده‎روی عظیم اربعین به مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مردم استان کرمانشاه، توصیه می‌شود جهت جلوگیری از مخاطرات احتمالی، تمهیدات لازم را به‌کار گیرند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس