سر بر خاک دهکده - فائضه غفارحدادی - نشر شهید کاظمی

سر برخاک دهکده؛ روایت سفر یک بانوی نویسنده با چهار بادیگارد قدبلندش است از پیاده روی اربعین که توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار نشر شد.

به گزارش مشرق، سر برخاک دهکده؛ روایت سفر یک بانوی نویسنده از پیاده روی اربعین به همراه چهار محافظش است که توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار نشر شده است.

زنی که روزی به «دهکده خاک بر سر» سفر کرده حالا به دهکده ای سفر می کند که دوست دارد سر بر خاکش بگذارد. دهکده ای که شهردارش همان علمدار کربلا است.

فائضه غفار حدادی نویسنده کتاب «خط مقدم» این بار قلمش رنگ و بوی اربعین می گیرید و از سفری می نویسد که سراسر رحمت و است و جلذبه، رحمتی واسعه از سفره ارباب که در عالم پهن شده  و جاذبه ای مغناطیسی که کل عالم را به خود مجذوب کرده است.

خالق کتاب دهکده خاک ب رسر اثر جدیدی را خلق کرده که در آن به مقایسه تجربه سفر به اروپا و سفر به عراق را به تصویر می کشد.

کتاب سر بر خاک دهکده روایتی است جذاب و خواندنی از پیاده روی اربعین، کتابی ملازم با اشک و خنده ی توامان.

در برشی از کتاب می خوانیم:

مگر یک شهر چقدر ظرفیت دارد؟ نکند این سیل جمعیت که لابد از صبح همین شکلی بوده، از این طرف شهر وارد می‌شود و به همین حالت از آن طرف شهر خارج می‌شود؟ شاید هم این چند روز شهر گشاد می‌شود و جا باز می‌کند؟ بعید هم نیست! شاید این ایام، امام حسین کربلا را می سپارد به علمدارش. شهردار که او باشد، دیگر همه چیز ممکن است. شهر اندازه یک کشور،کش می‌آید و بعد که همه را بغل کرد، فشارشان می‌دهد. آن قدر به هم نزدیک شان می‌کند که دل هایشان به هم گیر کند. اخبار و احوال‌شان در هم گره بخورد. از غریبگی مسافت های دور و دراز دربیایند و مثل مردم یک دهکده به هم نزدیک شوند. دهکده ای که انگار زادگاهشان بوده و خانه پدری را هنوز هم دلشان نیامده بفروشند و هر سال اربعین میعادگاهی است که همه رفته‌ها و هویت‌گم کرده‌ها برمی‌گردند به وطنشان. به هویتشان. به خاکشان. خاکی که برایشان مقدس است. آن قد…

سر برخاک دهکده؛ روایت سفر فائضه غفار حدادی(نویسنده کتابهای خط مقدم، یک محسن عزیز و دهکده خاک برسر) از پیاده روی اربعین است که در قطع رقعی و 168 صفحه به رشته تحریر در آمده و در آستانه اربعین حسینی توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار نشر شده است.

علاقه مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت من و کتاب (manvaketab.ir)  و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب را با پست رایگان دریافت نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس