کد خبر 108695
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۶

"یه حبه قند" به کارگردانی سیدرضا میرکریمی در بخش جنبی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم سیاتل روی پرده می‌رود.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، جشنواره فیلم سیاتل یکی از بزرگترین جشنواره‌های فیلم در آمریکا است که در آن 400 فیلم منتخب از 60 کشور جهان برای بیش از 150 هزار شرکت‌کننده به نمایش گذاشته می‌شود.

مجله ورایتی جشنواره فیلم سیاتل را به‌عنوان یکی از 50 جشنواره برتر جهان انتخاب کرده و به‌عنوان یکی از بهترین جشنواره‌های آمریکای شمالی شناخته شده است. اساس این جشنواره فرصت دادن به فیلم‌ها برای شناخته شدن به‌عنوان مهمترین فیلم در آمریکا است.

به فیلم‌های منتخب در این بخش غیررقابتی که توسط تماشاگران انتخاب می‌شود جایزه Golden Space Needle اهدا می‌شود. این جشنواره از تاریخ 17 می تا 10 ژوئن برابر با 28 اردیبهشت تا 21 خرداد 1391 در شهر سیاتل ایالات متحده برگزار می‌شود.

"یه حبه قند" محصول سازمان توسعه سینمایی سوره است. این فیلم داستان دختری جوان است که در آستانه شروع زندگی مشترک اتفاقی ویژه برایش می‌افتد. نگار جواهریان، سعید پورصمیمی، هدایت هاشمی، رضا کیانیان، پریوش نظریه و ... بازیگران این فیلم ستایش شده هستند.

این فیلم سال 90 علاوه‌بر اکران موفق داخلی در جشنواره‌های مختلف خارجی روی پرده رفت، سیدرضا میرکریمی فیلم‌های سینمایی "کودک و سرباز"، "زیر نور ماه"، "اینجا چراغی روشن است"، "خیلی دور، خیلی نزدیک"، "به همین سادگی" و ... را در کارنامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس