کد خبر 990912
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

سخنگوی صنعت برق گفت: تأکید می کنم که هیچ تغییری در نحوه محاسبه قبوض و یا نرخ‌ها اتفاق نیفتاده و تنها تغییری که صورت گرفته، به جای صدور قبوض کاغذی، صدور قبوض به صورت الکترونیکی خواهد بود.

به گزارش مشرق، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق اظهار داشت: مردم استقبال خوبی را از طرح صدور قبض الکترونیکی داشتند و تاکنون بیش از 90 درصد مشترکین در این طرح ثبت نام کرده‌اند، یعنی شماره تلفن همراه خود را در سامانه‌های مربوطه ثبت کردند.

وی افزود: ما در این طرح این امکان را فراهم می کنیم که کسانی که تلفن همراه هوشمند دارند بتوانند قبض برق خود را در هر دوره به صورت کامل مشاهده کنند و از طریق سایت‌های شرکت‌های توزیع برق به جزئیات قبض برق‌شان دسترسی کاملی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی صنعت برق در پاسخ به اینکه "اخیرا برخی اخبار غیررسمی از تغییر در روش‌های محاسبه هزینه برق و افزایش عوارض قبوض حکایت دارد، آیا این اخبار صحت دارد؟"، گفت: تأکید می کنم که هیچ تغییری در نحوه محاسبه قبوض و یا نرخ‌ها اتفاق نیفتاده و تنها تغییری که صورت گرفته، صرفا نحوه صدور قبوض است که به جای صدور قبوض کاغذی، صدور قبوض به صورت الکترونیکی خواهد بود.

منبع: تسنیم