کد خبر 980317
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

ایراد کار کجاست؟ نویسنده خود در متن دولت حضور دارد و با حکم محمود واعظی در دفتر رئیس جمهور فعالیت می کند. او هم مانند محمد شریعتمداری در انتخابات 96 در خدمت روحانی و ستاد او بود.

به گزارش مشرق،  محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

تصویر، مربوط به هادی رضوی، داماد وزیر رفاه و کار (وزیر قبلی صمت) است که به اتهام فساد در بانک سرمایه، به رد مال و 20 سال زندان محکوم شده است. او بارها در دیدار و مذاکرات محمد شریعتمداری با مدیران بانکی حضور داشت. شریعتمداری رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در سال 96 بود.

روزنامه ای که صدور حکم داماد وزیر را دستمایه یادداشت و تیتر خود قرار داده، ارگان حزبی است که دم از سرمایه داری و بازار آزاد می زند، اما خود، دولت ساخته است و با رانت ها و امتیازات دولتی در دولت های سازندگی و اصلاحات و اعتدال فربه شده است.

نویسنده تحلیل، محمد قوچانی، عضو مرکزیت حزب کارگزاران سازندگی است که ژست حمایت از سرمایه داری ملی در مقابل سرمایه داری دولتی را می گیرد و ادعا می کند سرمایه داری دولتی به جنگ سرمایه داری ملی آمده و موجب بروز مفاسد اقتصادی شده است.

ایراد کار کجاست؟ نویسنده خود در متن دولت حضور دارد و با حکم محمود واعظی در دفتر رئیس جمهور فعالیت می کند. او هم مانند محمد شریعتمداری در انتخابات 96 در خدمت روحانی و ستاد او بود.

در واقع او و بزرگ ترهایش در حزب دولت ساخته و اشرافی کارگزاران، چند دهه است که بر سر سفره خاص دولت نشسته و برخوردار شده اند اما هر جا مفاسد طیف متبوع شان بیرون می زند، سریع جا به جا می شوند و ژست منتقد دخالت دولت در اقتصاد را می گیرند!

روزنامه حزب سازندگی، مشابه همین رفتار فریبکارانه را دو هفته قبل مرتکب شد و ذیل تیتر "کاسبان دلار" به بررسی ماجرای رانت ارزی به هنگام واگذاری 18 میلیارد دلار پرداخت؛ بی آن که به نقش اسحاق جهانگیری (عضو مرکزیت کارگزاران) و دیگر دولتمردان قاصر و  مقصر بپردازد!

حکیم خاقانی گویا درباره همین جماعت کارگزارانی سروده؛ "تا نشان سُمّ اسبت گم کنند - ترکمانا نعل را وارونه زن"!

اما کارگزاران و امثال آن، حالا حالا ها باید پاسخگو باشند. این هم که مانند اسپند  روی آتش شده اند، احتمالا بویی است که از قاطعیت دستگاه قضایی در دوره جدید شنیده اند.