معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: به حسینی گفتم وقتی اردوی تیم ملی تمام شد و به باشگاه آمد درباره تمدید قراردادش با استقلال هم صحبت می کنیم که از این موضوع استقبال کرد

سرویس ورزش مشرق – مصاحبه اعتراضی سید حسین حسینی درباره شرایطش در تیم استقلال با واکنش تند باشگاه مواجه شده و مقرر شد این دروازه بان به کمیته انضباطی باشگاه استقلال مراجعه کند.

علی خطیر در گفت و گو با مشرق، درباره وضعیت سید حسین حسینی پس از اتفاقات رخ داده در مسجد سلیمان و تماسی که این دروازه بان با مسئولان باشگاه داشته حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ با معاونت ورزشی باشگاه استقلال در ادامه می آید:

*درست است که سید حسین حسینی برای عذرخواهی با باشگاه تماس گرفته است؟

- بله! او همان شب با شفر حرف زد و گفت که در شرایط احساسی با رسانه ها حرف زده است. گفت که منظوری نداشته و چون شرایط خوبی نداشته آن صحبتها را به زبان آورده است.

* با مسئولان باشگاه هم حرف زد؟

- به من هم تلفن کرد و با هم صحبت کردیم. اتفاقا به او گفتم وقتی اردوی تیم ملی تمام شد و به باشگاه آمد درباره تمدید قراردادش با استقلال هم صحبت می کنیم که از این موضوع استقبال کرد.

* جدی! می خواهد بماند؟

- ابراز تمایل کرد. او فرزند این باشگاه است و دوست دارد در استقلال بماند.

* پس چرا آن صحبتها را به زبان آورد؟

- متأسفانه بازیکنان وقتی در میکسدزون هستند از نظر شرایط روحی آمادگی مصاحبه ندارند و به همین خاطر حرفی می زنند که بعد پشیمان می شوند و هم خودشان را به دردسر می اندازند هم باشگاه را.

* برای همین به کمیته انضباطی دعوتش کردید؟

- بله! او باید پس از اردوی تیم ملی به کمیته انضباطی بیاید و پاسخگوی رفتارش باشد. او نباید با حرفهایش تیم را به حاشیه ببرد یا هواداران را روبروی باشگاه قرار دهد.

* اما حالا که ابراز پشیمانی کرده و تماسی با باشگاه و سرمربی اش داشته باز هم او باید بیاید؟

- به هر حال روال کار بر این است. البته این تماس ها و ابراز ندامت، قطعا در تصمیمات بعدی کمیته انضباطی تأثیرگذار خواهد بود. من عضو کمیته انضباطی نیستم ولی این را می دانم که بی تأثیر نیست.

* می توانید بخشی از صحبتهایی که با حسینی داشتید را بازگو کنید؟

- به او گفتم آینده استقلال از آن اوست. می تواند با درخشش در استقلال تا 10 سال دروازه بان اصلی تیم استقلال و تیم ملی ایران باشد. فقط باید از رقابت کردن و جنگیدن نترسد و به تلاشش ادامه دهد. به او گفتم نمی تواند با تحت فشار قراردادن باشگاه، سرمربی و هواداران کارش را پیش ببرد. شفر اهل باند و باندبازی نیست تا این تصور برای کسی بوجود بیاید که چنین وضعیتی در تیم استقلال وجود دارد. او از استعدادهای خوب دروازه بانی کشور است و باید قدر خودش را بداند.