سیدحسین حسینی

دروازه بان جوان و شاکی تیم استقلال برای جدایی از استقلال تنها یک راه دارد که سازمان لیگ و کمیته نقل و انتقالات طبق آن عمل می کند.

سرویس ورزش مشرق - سید حسین حسینی که از 2 اردیبهشت سال جاری و در دیدار با پیکان در هیچ یک از مسابقات رسمی استقلال در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی به میدان نرفته است پس از پایان دیدار استقلال در مسجد سلیمان رسماً در گفت و گویی اعلام کرد: "با این وضعیت حاضر به ادامه همکاری با باشگاه استقلال نیستم و اگر مسئولان باشگاه رضایتنامه ام را صادر کنند به تیمی دیگر منتقل می شوم".

از روز گذشته در برخی رسانه ها عنوان شد این دروازه بان با توجه به اینکه تا اینجای فصل یک دقیقه هم در هیچ تورنمنت رسمی برای استقلال به میدان نرفته می تواند بدون قید و شرط از استقلال جدا شود.

فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت و گویی کوتاه با مشرق، در این باره اظهار داشت: هیچ بازیکنی تحت قرارداد باشگاه نمی تواند بدون توافق با باشگاه مربوطه از تیمش جدا شود و این پروسه منوط به دریافت رضایتنامه رسمی از باشگاه متعلقه است.

به گزارش مشرق، سید حسین حسینی تا پایان فصل جاری با باشگاه استقلال قرارداد دارد. این بازیکن فصل قبل رکورد کلین شیت در لیگ برتر را با 872 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه اش شکست و در نهایت در دقیقه 85 بازی با سایپا این رکورد توسط رضا اسدی به نقطه پایانی رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس