نماز عید قربان در استان‌های مختلف کشور با حضور گسترده مردم برگزار شد که در خطبه‌های این نماز مسائل مختلف روز مورد تأکید و اشاره قرار گرفت.

به گزارش مشرق، نماز عید سعید قربان امروز با حضور اقشار مختلف مردم در استان‌های مختلف کشور اقامه شد. در این گزارش به‌مرور برخی از مهم‌ترین محورهای مطرح‌شده در خطبه‌های نماز عید می‌پردازیم.

تأکید بر لزوم وحدت و همدلی در شرایط کنونی جامعه، پرداختن به زوایای مختلف پیام رهبر معظم انقلاب به حجاج، اشاره به مشکلات اقتصادی مردم و لزوم تلاش مسئولان برای رفع این مسائل، پرهیز از دل بستن به برجام و لزوم اتکا بر توان داخلی و ...  ازجمله مسائل مطرح‌شده در خطبه‌های امروز نماز عید قربان در استان‌های مختلف کشور بود.

آیت‌الله‌العظمی عبدالله جوادی آملی مرجع تقلید جهان تشیع در خطبه اول نماز عید سعید قربان در محله «احمدآباد» دماوند گفت: جایی که خون شهید ریخته شد، آن کشور طیب‌وطاهر است، ایران طیب‌وطاهر، یعنی ایرانی که دزد و محتکر ندارد، گاهی فردی خود را بی‌آبرو می‌کند و خود، در زندان بی‌آبرو می‌شود، فرزند او در دانشگاه و محل کار بی‌آبرو خواهد شد و نوه او در مهدکودک آبرویی ندارد، اختلاس نجومی را باران پاک نمی‌کند.

آیت‌الله جوادی آملی گفت: کشوری که پاک شد، باید میوه پاک بدهد، همه‌چیز در مملکت هست، ارز کافی، سکه کافی، نقدینگی کافی، اما بازار ملتهب است، این برای عده‌ای بی‌آبرویی است.

بیشتر بخوانید:

آیت‌الله جوادی‌آملی: ارز، سکه و نقدینگی کافی در کشور وجود دارد/ محتکران از حیوان‌ پست‌تر هستند

آیت‌الله خاتمی در خطبه‌های نماز عید قربان: آمریکا آرزوی مذاکره با ایران را به گور خواهد برد/ «فساد سیستماتیک» در ایران دروغ است

در زیر بخش‌هایی از مطالب مطرح‌شده در خطبه‌های نماز عید قربان در استان‌های کشور را می‌خوانیم، برای خواندن مشروح اظهارات بر روی لینک موجود در تیتر خبر کلیک کنید.

آذربایجان شرقی: مشکلات کشور ریشه داخلی دارد/ ضرورت برخورد جدی با مفسدان اقتصادی

حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم صبح امروز چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید قربان تبریز با اشاره به اینکه مشکلات مختلف مردم باید هرچه سریع‌تر حل‌وفصل شود، گفت: مسئولان باید کمر همت بسته و تلاش کنند تا از وضعیت فعلی عبور کنیم.

امام‌جمعه تبریز با تأکید بر اینکه این مشکلات به خاطر شیوه مدیریت نهادهای مختلف به وجود آمده است، گفت: یکی از مطالبه‌های جدی مردم تغییر در تیم اقتصادی دولت است.

وی همچنین با بیان اینکه با رژیم آمریکا مذاکره‌ای نمی‌کنیم، ادامه داد: آن‌ها متقلب هستند و اصلاً نمی‌شود اعتمادی به آن‌ها کرد. مذاکره با این رژیم زورگو و پرتوقع وسیله‌ای برای کاهش دشمنی نیست.

آذربایجان غربی: خداترسی مسئولین و مردم لازمه رسیدن به معنویت واقعی در کشور است

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز عید قربان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه با بیان اینکه مسئولان و مردم باید با تقوای خالص راه‌های خروج از مشکلات را پیدا کنند ادامه داد: برای حل مشکلات کشور باید علاوه بر تلاش مضاعف، معنویت و اتحاد ملی را نیز افزایش دهیم.

حجت‌الاسلام قریشی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه با بهره‌مندی از تدابیر رهبری و عمل به فرمایشات ایشان وحدت ملی تقویت می‌شود افزود: با تکیه‌بر توصیه‌ها و بیانات رهبر انقلاب در زمینه اتحاد و گسترش معنویت می‌توانیم شاهد رشد اجتماعی و فرهنگی باشیم.

اصفهان: ضرورت حفظ اتحاد/مسلمانان هیچ‌گاه جنگی را آغاز نکرده‌اند

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: حفظ اتحاد در شرایط کنونی بسیار ضروری است اما افرادی که اصرار به حفظ برجام دارند، قدرت دشمن را بیش از قدرت خودباور کرده‌اند.

ایلام: تحریم‌ها فرصتی مناسب برای تقویت تولید ملی است

حجت‌الاسلام شمس الله سراج امام‌جمعه موقت ایلام امروز در خطبه‌های نماز عید قربان شهرستان ایلام اظهار داشت: تحریم‌های ظالمانه فرصتی برای کشور است که از آن‌ها به سود خود بهره‌برداری ملی کنیم.

وی افزود: باید برای حل مشکلات اقتصادی از رانت و ویژه خواری عده‌ای سودجو جلوگیری و صنعت و تولید ملی را تقویت کنیم.

بوشهر: لزوم رفع مشکلات گرانی و بیکاری جوانان/ وعده مسئولان محقق شود

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نماز عید سعید قربان در بوشهر با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب و تهدیدات آن‌ها علیه ملت اشاره کرد و ادامه داد: آمریکا و هم‌پیمانانش با تحریم و تهدید می‌خواهند برای مردم ما مشکلاتی را ایجاد کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی مناسب مسئولان برای عبور از مشکلات شد و افزود: مشکلات اقتصادی، رکود، تورم، بیکاری و دیگر مسائل باید با تلاش ویژه مسئولان رفع شود.

چهارمحال و بختیاری: وحدت مسلمانان زمینه‌ساز خنثی شدن توطئه‌های دشمن است

حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی صبح چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید قربان با اشاره به اینکه حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی زمینه‌ساز حل مشکلات کشور است، بیان کرد: باید با تمام توان در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کرد تا وابستگی‌ها به خارج از کشور کاهش یابد.

امام‌جمعه موقت شهرکرد اظهار داشت: بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها زمینه‌ساز تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است.

خراسان جنوبی: معجزه انقلاب انتقال قدرت سیاسی از بیگانگان به مردم مسلمان بود

آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید قربان گفت: معجزه انقلاب اسلامی این بود که قدرت در عرصه سیاسی را از بیگانگانی که برای ما پادشاه و وزیر تعیین می‌کردند گرفته و به مردم مسلمان و متعهد ایران اسلامی داد که باید این فرصت را قدر بدانیم.

خراسان رضوی: کشورهای اروپایی جاده‌صاف‌کن آمریکا هستند/ حل مشکلات با کار جهادی

آیت‌الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز عید قربان در حرم مطهر رضوی گفت: ما از کارگزاران و مسئولان نظام یک اقدام مؤثر جهادی مشاهده نمی‌کنیم و صرف اینکه چهار انبار کالای احتکار شده را گرفتید کار تمام نمی‌شود زیرا مردم در تأمین مایحتاج روزانه خود هنوز دچار مشکل هستند. باید مسئولان قوی‌تر به میدان بیایند نه اینکه هر روز وضعیت ما بدتر از قبل شود.

امام‌جمعه مشهد تصریح کرد: آمار و گزارش دادن مشکل را حل نمی‌کند و اینکه مردم شب بخوابند صبح ببینند نسبت به روز گذشته مشکلاتشان کمتر شده است را باید شاهد باشیم. همه می‌گویند در کشور مشکلی نداریم پس چرا مسئولیت‌ها به‌درستی انجام نمی‌شود؟

وی در پایان خطبه‌های خود اظهار داشت: انگلیس، فرانسه و آلمان جاده‌صاف‌کن آمریکا هستند و نباید به آن‌ها دل‌خوش کنیم.  مسئولان باید در برابر مردم و خون شهدا و امام عصر(عج) و خداوند متعال حرکت عظیمی را برای حل مشکلات انجام دهند.

خراسان شمالی: مسئولان با حمایت رهبری از دولت خدمت به مردم را بیشتر کنند

حجت‌الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی صبح چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید قربان در بجنورد اظهار کرد: مدیران دلسوز و مردمی در دستگاه‌های اجرایی فراوان هستند و امیدواریم با رسیدگی درست روزی شاهد ریشه کن شدن فساد در کشور باشیم.

وی بیان کرد: تمام اقشار جامعه به‌ویژه مسئولان باید در برابر نقشه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هوشیار و بیدار باشند.

امام‌جمعه موقت بجنورد استقامت را رمز پیروزی اعلام کرد و گفت: قطعاً گذر از سختی‌ها و مقاومت در برابر دشمنان برای حفظ اسلام، سبب پیروزی خواهد شد.

خوزستان: باید خودمان را در راه حق قربانی کنیم/ مشکلات جوانان برای ازدواج

حجت‌الاسلام میر احمدرضا حاجتی صبح امروز چهارشنبه در مراسم اقامه نماز عید قربان در مصلای اهواز گفت: سردار سلیمانی با چه تعبیر زیبایی از رئیس‌جمهور آمریکا به‌عنوان قمارباز یادکرد؛ پس شما اگر آمدی اینجا و در مقابل زیاده‌خواهی ترامپ مشت محکم کرده و شعار مرگ بر آمریکا سردادی، آمریکا یک قربانی است.

وی اظهار کرد: ترامپ وقتی از برجام خارج می‌شود اعلام می‌کند برای مذاکره می‌آیم؛ حتماً کسانی کاسه‌لیس او هستند چون بلافاصله با فشار به قشر ضعیف جامعه و معیشت مردم، قیمت دلار، بازار سکه و ارز را رها و به دنبال کاسه‌لیسی آمریکا می‌روند.

امام‌جمعه موقت اهواز انتقاد کرد: باید به حال کسانی که وقتی باید این روزها در خط مقدم تفکر برای مظلومان و قربانی واقعی یعنی دغدغه داشتن برای ضعفا باشند اما به دنبال کاسه‌لیسی آمریکا هستند متأسف شد ولی این ملت دیگر خواب نیست و بیدار است.

زنجان: وحدت عامل اصلی مقابله با توطئه‌های دشمنان است

آیت‌الله علی خاتمی صبح چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید قربان در مصلای خاتم‌الانبیای شهر زنجان با بیان اینکه امروز آل سعود اجراکننده سیاست‌های آمریکا در منطقه خاورمیانه است، جنگ‌افروزی و توطئه‌های این کشور را بر علیه جهان اسلام یادآور شد و افزود: سیاست اصلی آمریکا در بین مسلمانان جنگ‌افروزی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جامعه زنجان با بیان اینکه آمریکا همواره در تلاش برای ایجاد نفاق و دشمنی بین مسلمانان جهان است، و آل سعود و آل خلیفه بهترین ابزار برای پیشبرد این سیاست آمریکا هستند، افزود: امروز کسانی که ادعای خادم‌الحرمین الشریفین رادارند دستشان به خون مسلمانان یمن و بحرین آلوده است.

سمنان: دشمنان به دنبال جنگ تمام‌عیار اقتصادی هستند/مقاومت راه پیروزی

حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه‌های نماز عید قربان که صبح چهارشنبه در مصلای سمنان برگزار شد، ضمن بیان اینکه بصیرت، صبور بودن، منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب راه پیروزی بر دشمنان است، تأکید کرد: دشمنان ناتوان از نبرد رزمی برای ضربه زدن به ایران اسلامی به دنبال جنگ فرهنگی بودند که باید گفت زورشان به آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا نرسید لذا جنگ تمام‌عیار اقتصادی را در پیش‌گرفته‌اند.

وی بابیان اینکه در هر نبرد باید سلاح مخصوص به آن را نیز همراه داشت تا پیروز شد، افزود: سلاح مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان، امروز ایمان، توکل به خدا، صبر و بصیرت ملت ایران است و ما معتقد هستیم که پیروزی نهایی از آنِ ملت ما خواهد بود.

سیستان: دولتمردان تمام توان خود را برای حل مشکلات کشور به کار بگیرند

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز عید قربان که در مصلای المهدی (عج) زاهدان برگزار شد، با اشاره به شرایط اقتصادی کشور تصریح کرد: امیدواریم با تلاش دولتمردان مسائل اقتصادی در کشور هرچه زودتر و به بهترین نحو حل شود تا اجازه سوءاستفاده به دشمنان نظام داده نشود.

وی افزود: بسیاری از مشکلات کشور از طریق مدیریت صحیح و با تدبیر مسئولان قابل‌حل و برطرف شدن است از همین رو مسئولین باید تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات مردم به کار ببندند.

قزوین:رسیدگی به فقرا و محرومان موردتوجه مسئولان و خیرین قرار گیرد

حجت‌الاسلام علی قابل امام‌جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز عید سعید قربان با اشاره به گرانی‌های اخیر گفت: در این روزها برخی از خدا بی‌خبران با احتکار کالا به کمبودهای بیشتر دامن می‌زنند و مردم را ناراضی کرده‌اند که باید با آن‌ها برخورد شود.

حجت الاسلام قابل اظهار داشت: در این شرایط برخی کالاها را احتکار کرده‌اند و یا اجناس را مانند سهمیه‌بندی توزیع می‌کنند که باید با نظارت بیشتر این وضعیت را سامان داد.

وی بیان کرد: قاچاق کالا، احتکار، کم‌فروشی و یا گران‌فروشی از مصادیق تخلف و جرم است و باید دستگاه قضایی با متخلفان بشدت برخورد کند.

قم: قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی و محتکران برخورد قاطع داشته باشد

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی صبح چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در مسجد مقدس جمکران گفت: قوه قضائیه به‌سرعت با خائنین و مفسدان اقتصادی برخورد کند و افرادی که با احتکار در اقتصاد اخلال به وجود آورده‌اند را مجازات نماید.

حجت‌الاسلام تقوی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که «نه جنگ اتفاق می‌افتد نه مذاکره می‌کنیم» تصریح کرد: آمریکا نمی‌تواند برای جنگ اجماع جهانی ایجاد کند و فضای داخلی آمریکا برای جنگ آماده نیست و آمریکا بیشتر به دنبال سوءاستفاده از کشورهای عربی خلیج‌فارس و ایجاد فتنه در منطقه است.

وی با بیان اینکه آمریکا تجربه جنگ در عراق، افغانستان، سوریه و یمن را دارد و به‌رغم هزینه‌های سنگین نتوانست مقابل مقاومت ایستادگی کند، ابراز داشت: ایران اسلامی امروز قدرت برتر منطقه است و آمریکا نگران واکنش ایران است.

دولتمردان شهیدان رجایی و باهنر را اسوه خود قرار دهند

آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در خطبه‌های نماز عید سعید قربان که صبح چهارشنبه با حضور گسترده زائران و مردم قم در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با تبریک فرارسیدن هفته دولت، اظهار داشت: همه دولتمردان باید رفتار و اندیشه شهیدان رجایی و باهنر را اسوه زندگی و دوران مسئولیت خود قرار دهند.

وی هفته دولت را فرصتی مغتنم برای تجلیل از تفکر انقلابی شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت: هدف این شهیدان والامقام از پذیرش مسئولیت، در حقیقت جلب رضایت الهی و اجرای احکام اسلامی بوده است.

کرمان: وحدت رمز پیروزی در مقابل دشمنان است

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: رمز عبور از شرایط کنونی و پیروزی در جبهه جدید وحدت و هم‌دلی است.

کهگیلویه و بویراحمد: دشمنان در تلاش برای ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی ایران هستند

حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی صدر امام‌جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های نماز عید قربان یاسوج افزود: دشمنان به دنبال بد معرفی کردن مسئولان و بی‌کفایت نشان دادن آن‌ها هستند و مسئولان ما باید مراقب باشند و گلوگاه‌های فساد بسته شود تا بهانه‌ای به دست دشمنان نیفتد.

حسینی صدر تصریح کرد: از دیگر اهدافی که دشمنان دنبال می‌کنند، معرفی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان ناقض حقوق بشر است. دشمنان به دنبال این هستند که نظام را زیر سؤال ببرند و این‌گونه وانمود کنند که نهادهای انقلابی در دنیا مقبولیت و مشروعیت خود را ازدست‌داده‌اند.

گلستان: احتکار زندگی انسان را به آتش می‌کشاند/ قربان عید بندگی خدا است

آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، امام‌جمعه گرگان صبح چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید قربان گفت: انسان‌ها دل‌بستگی شدیدی به مال و ثروت دنیا دارند که البته قرآن مال را خیر معرفی کرده است اما اگر بخواهد احتکار شود زندگی انسان را به آتش می‌کشاند.

گیلان: ملت در برابر بسیاری از توطئه‌ها و ناملایمات ایستادگی کرده است

آیت‌الله رسول فلاحتی صبح چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید قربان با اشاره به اینکه تاریخ ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی و ملت ایران نشان می‌دهد که این نظام و ملت در برابر بسیاری از توطئه‌ها و ناملایمات ایستادگی کرده‌اند، گفت: این نشان‌دهنده قدرت و عظمتی بوده که خداوند به این نظام و ملت داده است.

وی با بیان اینکه هیچ دشمنی به‌واسطه همین قدرت الهی توانایی مقابله با این نظام را ندارد، خاطرنشان کرد: فشار و تحریم و جنگ اقتصادی دشمن علیه نظام اسلامی به دلیل وجود همین هراس و عدم توانایی در مقابله با نظام مقدس اسلامی ایران است.

لرستان: «قربان» عید بندگی انسان/ با مفسدین اقتصادی برخورد انقلابی شود

حجت‌الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه‌های نماز عید قربان خرم‌آباد در مصلای الغدیر این شهر با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افزود: امروز شاهد قتل و خونریزی در کشورهای اسلامی از سوی آمریکا و آل سعود هستیم.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه آمریکا در دوران مصدق اقدام به کودتا کرد و جنگ هشت‌ساله به مردم ایران تحمیل کرد، بیان داشت: ترور دانشمندان از دیگر توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران بوده است.

حجت‌الاسلام شمسی فر با اشاره به بر هم زدن برجام از سوی آمریکا، تصریح کرد: این در حالی است که بعدازاین اقدام دوباره درخواست مذاکره می‌کند و این امر به‌هیچ‌عنوان قابل‌قبول نیست.

مرکزی: اتحاد و انسجام ضرورت کنونی جهان اسلام است

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی صبح چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در مصلای بیت‌المقدس شهر اراک تصریح کرد: امروز همه ما بایستی قدم در مسیر پیروی از ولایت و امامت بگذاریم و با تحقق آرمان‌های انقلاب و امام راحل و عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، این هدف مهم و ارزشمند را دنبال کنیم.

دری نجف‌آبادی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در پیامی به زائران خانه خدا، بر لزوم اتحاد و یکپارچگی در دنیای اسلام و میان مذاهب اسلامی تأکید کردند و این نکته‌ای بسیار بااهمیت است چراکه اقتدار و عظمت اسلام را در جهان رقم می‌زند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: ما باید با آگاهی و بصیرت، دشمنان خود را به‌خوبی بشناسیم و بدانیم که برمبنای شواهد تاریخی متعدد، به دشمنانی همچون آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد. در شرایط کنونی که کشور در بسیاری حوزه‌ها ازجمله دفاعی به خوداتکایی رسیده، باید بااقتدار عمل کنیم و بر داشته‌های خود تکیه کنیم.

هرمزگان: مسئولان و مردم به وظایف اجتماعی‌شان توجه جدی داشته باشند

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی امام‌جمعه بندرعباس صبح چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید قربان بندرعباس گفت: تکریم ارباب‌رجوع، صله‌رحم، رسیدگی به وضع یتیمان، صدقه دادن جزو وظایف اجتماعی است که در طول سال باید مدنظر مسئولان و مردم قرار گیرد.

همدان: بسیاری از مردم در مضیقه هستند/ مسئولان حل مشکلات را اولویت بدانند

حجت‌الاسلام محمدجوادی صبح چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید قربان که در مسجد جامع همدان برگزار شد بابیان اینکه در دوره کنونی بسیاری از مردم در فشار و مضیقه هستند و باید هر مؤمن به‌اندازه توان خود دست نیازمندان را بگیرد، گفت: طبق احادیث و روایات و آیات متعدد هرچقدر در دستگیری نیازمندان قدم برداریم به همان میزان بر وسعت مال افزوده می‌شود.

وی عنوان کرد: بی‌توجهی به مردم و نیازمندان در این ایامی که دشمن با فشار اقتصادی عرصه را بر مردم تنگ کرده صحیح نیست.

یزد: مسئولان با محتکران و گران‌فروش برخورد قاطع داشته باشند

آیت‌الله محمدرضا ناصری صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان که در مسجد ملااسماعیل اقامه شد، خاطرنشان کرد: مسئولان باید با جدیت و قاطعیت با گران‌فروشان و محتکرانی که قصد سودجویی دارند برخورد جدی کنند و بیش از هر چیز به فکر معیشت مردم باشند و فشارهای اقتصادی که بر آن‌ها مستولی شده را کاهش دهند.

وی همچنین با انتقاد از تصمیمات در لحظه و آنی در زمینه مسائل اقتصادی تصریح کرد: باید با تصمیم‌گیری‌های دقیق و اقدامات عاقلانه، مشکلات کشور را کاهش دهیم نه اینکه با عجله اقدامات نسنجیده انجام دهیم که به‌طور قطع آثار سوء و مخرب این نوع اقدامات بیشتر است.

امام‌جمعه یزد اظهار داشت: اگر مسئولان از مردم غافل شوند و به فکر آن‌ها نباشند در نهایت همگان متضرر خواهند شد.

منبع: مهر