کد خبر 852444
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

سرنوشت فدراسیون تیراندازی با کمان در حالی ۱۸ اردیبهشت ماه مشخص می شود که بر اساس اخبار غیر رسمی ، همچنان تحرکات مشکوک و فشارهای مختلف برای پیروزی گزینه وزارت ورزش در انتخابات ادامه دارد.

به گزارش مشرق، در همین رابطه خبر رسیده که برخی‌ها ،  از اعضای مجمع فدراسیون تیراندازی با کمان خواسته‌اند تا از برگه رای خود عکس بگیرند این در حالی است که طبق اساسنامه فدراسیون های ورزشی مصوب  مجلس و تایید شده توسط کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون جهانی تیر و کمان ، استقلال رای اعضای مجمع از اولویت های برگزاری انتخابات بوده و هیچ نهاد دولتی و غیر دولتی نمی تواند از اعضای مجمع چنین درخواستی بنماید.

این در حالی است که فدراسیون تیراندازی با کمان ایران همیشه روی لبه تیغ تعلیق و تهدید بوده و در صورتی که چنین خبری صحت داشته باشد با اعتراض سایر رقبای انتخاباتی ، موضوع به اطلاع فدراسیون جهانی خواهد رسید.

در همین رابطه وزارت ورزش که تا پیش از این اصرار داشته بی طرفی خود را در انتخابات فدراسیون های ورزشی نشان دهد حالا در حالی وارد موضوع انتخابات تیراندازی با کمان می‌شود که معاونت سابق توسعه ورزش همگانی بدون حتی یک روز مدیریت در فدراسیون های ورزشی، در صف مدعیان ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان قراردارد و بازار شایعات ریز و درشت هم داغ است. 

آنچه امروز وظیفه نهادهای نظارتی زیر مجموعه وزارت ورزش را سنگین میکند حراست از رای اعضای مجمع فدراسیون است که گفته می شود باید از برگه رای خود عکس بگیرند تا نشان دهند به گزینه مورد حمایت ، رای داده اند.

محسن باقریان فرح آبادی، حمیدرضا بتو، غلامرضا شعبانی بهار، منصور عبدی، مهدی مبینی، سیدرضا میرابوطالبی و حمیدرضا یاری نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات ۱۸ اردیبهشت هستند

منبع: یک ورزش