ظلم و جفا را مشرق دارد به خوبی بر ملا می‌کند. امیدوارم خسته نباشید و امیدوارم همیشه کار خدایی‌اتان را انجام بدهید.هر کسی که فکر می‌کند وظیفه‌ای در قبال این انقلاب دارد،باید کار کند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - پس از اعتراضات نمادین احمد نجفی در مقابل خانه شماره ۲ سینما و درب شورای صنفی نمایش، (اینجا) امروز صبح احمد نجفی میهمان مشرق بود و در گفتگو با خبرنگار فرهنگی مشرق اظهار داشت: من راجع به نوع نگاه مشرق درباره مسائل فرهنگی حرف دارم و صحبت می‌کنم. من در این یکسال دیدم جایی هست که داره مستقیما این وضعیت را رصد می‌کند، توضیح می‌دهد، انتقاد می‌کند و دنبال راه‌حل است. کینه‌ای در کار نیست فقط دنبال راه‌حل است. دنبال مشکلاتی است که برای همه بوجود آمده. خواستم بیام اینجا به دلیل همین مسئله بود. دیدم شما از یکسال قبل دارید نقد می‌کنید، درود بر شما. انشاالله که تنها نمانید، انشاالله همه بدانند ما کار بزرگی در راه داریم، نه من، نه شما؛ مسئله فرهنگی مملکت در این نظام مسئله مهمی است و یکنفر پایش ایستاده که گوش شنوا پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

احمد نجفی درب خانه شماره ۲ سینما را گِل گرفت+فیلم

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

وی در ادامه اشاره کرد: سینما نتیجه بسیاری از هنرهاست که به فیلم تبدیل می‌شود. این سینما را باید حفظ کرد. کجا باید حفظ کرد؟ تحت چه شرایطی؟ این وضعیتی است که منتقدان، صالحین و مصلحین باید انجام بدهند. نمی‌شود که دائما به سوی وزیر ارشاد دست دراز کرد و رئیس سازمان سینمایی کشور. آن‌ها یک وظایف قانونی دارند و آن وظایف قانونی را هم انجام نمی‌دهند. چیزهایی که ما باید خودمان مد نظر خودمان باشد. ما باید بدانیم در بدنه چه می‌گذرد. این ظلم و جفا را مشرق دارد به خوبی بر ملا می‌کند. امیدوارم خسته نباشید و امیدوارم همیشه کار خدایی‌تان را انجام بدهید. هر کسی که فکر می‌کند وظیفه‌ای در قبال این انقلاب دارد در قبال فرهنگ این مملکت دارد باید کار کند. اینها دارند مارا به بیراهه می‌برند. درود بر شما مشرقی‌ها.

بیشتر بدانید:

چرا «منوچهر محمدی» باید سلطان بی تاج و تخت سینما باشد؟ / ای وای بر وزیر ارشاد که هنوز مافیای سینما را نمی‌شناسد +فیلم

مشروح این گفتگو به زودی منتشر خواهد شد...