کد خبر 795100
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه خبری بی‌بی‌سی مدعی شد که گرچه برخی ایران را راه‌حل مشکلات خاورمیانه می‌دانستند، اما ایران مشکلی برای خاورمیانه است.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه خبری بی‌بی‌سی انگلیس گفت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قابلیت‌های رهبری را دارد و ایران را مشکل می‌داند، نه راه حل.

بنیامین نتانیاهو در ادامه مدعی شد برخی افراد هستند که ایران را راه حلی برای مشکلات خاورمیانه می‌دانند اما دونالد ترامپ ایران را مشکل می‌داند و این تنها ترامپ نیست، اسرائیل و کشورهای عربی هم ایران را مشکل می‌دانند. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب (دیشب) در ادامه اتهامات بی‌پایه و اساسش علیه ایران گفته بود، سخنان تند سعد الحریری نخست وزیر لبنان علیه اقدامات منطقه‌ای ایران باید جامعه جهانی را از خواب بیدار کند. 

نتانیاهو برای شرکت در مراسم صدمین سالگرد بیانیه بالفور که نامه وزیر خارجه وقت انگلیس برای تشکیل رژیم جعلی اسرائیل بود، به لندن سفر کرده است. 

همزمان با سفر نتانیاهو به لندن، جمع زیادی ازحامیان فلسطین در انگلیس تظاهرات کردند و خواستار پایان دادن به نیم قرن اِشغال اراضی فلسطینیان و محاصره غزه شدند.

منبع: فارس