تروریست ها پس از عقب نشینی به حومه پایگاه های آمریکایی در منطقه التنف متواری شدند تا جان خود را نجات دهند.

  به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از جنوب استان دمشق حاکیست، عملیات ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت برای پاکسازی مناطق مرزی مشترک با کشور اردن همچنان ادامه دارد و عناصر تروریستی متحمل ضربات سنگین در این محور شدند.

از صبح امروز هم نیروهای سوری و مقاومت در جنوب استان دمشق، تروریست ها را دوباره غافلگیر کردند و با حملات گسترده  و پس از درگیری های سنگین و نفس گیر، موفق به پیشروی در این محور شدند.

در جریان این عملیات، عناصر تروریستی « مغاویر الثوره و اسود الشرقیه» که به صورت مستقیم از سوی آمریکا حمایت می شوند از مناطق مرزی « ۱۷۳، ۱۷۴، ۱۷۵ و ۱۷۶» عقب نشینی کردند؛ تاکنون ۳۰ تن از تروریست‌ها در جریان درگیری ها کشته و زخمی شدند.

خبرها حاکیست، تروریست ها پس از عقب نشینی به حومه پایگاه های آمریکایی در منطقه التنف متواری شدند تا جان خود را نجات دهند؛ در روزهای گذشته نیز مناطق مرزی  « ۱۶۹، ۱۷۰، ۱۷۱ و ۱۷۲» در جنوب استان دمشق و مناطق مرزی مشترک با اردن از وجود تروریست‌ها پاکسازی شد.

به گزارش مشرق، عملیات نیروهای سوری و مقاومت در جنوب استان دمشق برای پاکسازی کامل مرزهای مشترک با اردن ادامه دارد و نیروها درصدد هستند راه‌های کمک‌رسانی به تروریست‌ها را از این محور به طور کامل قطع کنند؛ تاکنون ۳۰ درصد مرزهای مشترک سوریه و اردن در جنوب استان دمشق از وجود عناصر تروریستی پاکسازی شده است.