کد خبر 608263
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸

سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت و درمان ضمن آرزوی توفیق و پیروزی برای ورزشکاران اعزامی به المپیک ریو، گفت: امیدوارم ورزشکاران کشورمان در این رقابت‌ها به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

به‌ گزارش ‌مشرق، سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت و درمان در حاشیه مراسم برگزاری ورزش صبحگاهی امروز (دوشنبه)  در پردیس پارک ملت، اظهار کرد: مردم ما امروز خوب می دانند که نیاز به انجام ورزش  همگانی دارند و این نیازی به گفتن ندارد. امروز در سراسر کشور با کمک مسئولان وزارت ورزش  و جوانان استقبال خوبی از ورزش همگانی صورت گرفته است و این روند خوبی برای توسعه ورزش همگانی در بین مردم است.

وی خاطر نشان کرد: حقیقتی که باید بگویم این است که امروز متاسفانه 50 درصد از ایرانیان به افزایش وزن و بیماری‌های مختلف مبتلا هستند که این مساله در سبک زندگی آنها تاثیرگذار بوده و سلامتی مردم را تحت الشعاع قرار داده است.  من از وزارت ورزش  و جوانان برای اجرای چنین برنامه‌ای تشکر می‌کنم و امیدوارم که روز به روز شاهد افزایش مردم در توسعه ورزش همگانی کشور باشیم.

سید حسن هاشمی در ادامه اضافه‌ کرد: امیدوارم که تحرک بدنی به عنوان یک فرهنگ در آینده جا بیافتد.

وزیر بهداشت و درمان ضمن آرزوی توفیق برای ورزشکاران اعزامی به بازی‌های  المپیک 2016 ریو، اظهار کرد: امیدوارم که شاهد نتایج بسیار خوبی از ورزشکاران اعزامی در  المپیک ریو باشیم. البته باید ببینیم که وزارت ورزش  و جوانان و فدراسیون‌ها برای رسیدن به این توفیق چه کارهایی انجام داده‌اند.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا در جهت توسعه ورزش همگانی وزارت بهداشت و درمان برنامه‌ای را پیش‌رو دارد یا خیر، توضیح داد: اگر بتوانم سعی می‌کنم هر دوشنبه در جهت توسعه ورزش همگانی در پارک ملت حضور پیدا کنم و به انجام این ورزش بپردازم.
منبع: ایسنا