کد خبر 583568
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۹

منابع رسانه ای نزدیک به گروههای تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده ساعتی پیش خبر های منتشر شده پیرامون ارسال هوایی تسلیحات و مهمات برای عناصر این گروه ها در شهرهای محاصره شده مارع و اعزاز واقع در شمال استان حلب سوریه را مورد تایید قرار داده اند.

گروه بین الملل مشرق- منابع رسانه ای نزدیک به گروههای تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده ساعتی پیش خبر های منتشر شده پیرامون ارسال هوایی تسلیحات و مهمات برای عناصر این گروه ها در شهرهای محاصره شده مارع و اعزاز واقع در شمال استان حلب سوریه را مورد تایید قرار داده اند.


بنابر این گزارش، این عملیات طی 24 ساعت گذشته توسط هواپیماهای باری ارتش ایالات متحده آمریکا انجام پذریفته که طی آن صدها کانتینر حامل انواع سلاح و مهمات شامل موشک های ضد زره تاو، لوله های توپ و خمپاره انداز برای تروریستهای تکفیری القاعده و ارتش آزاد در این دو شهر به وسیله چتر ارسال شده است. طی یک هفته اخیر این دو شهر از سوی هزاران تروریست تکفیری داعش مورد محاصره قرار گرفته و نبردهای شدیدی در دروازه های آنها میان تروریستها در جریان می باشد. گفته می شود نیروهای داعش روزانه هزاران خمپاره و توپ به مواضع گروههای رقیب در داخل و حاشیه این دو شهر شلیک کرده اند که به کشته شدن صدها تن منجر شده است.