کد خبر 560920
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: با تبیین وضع موجود صداو‌سیما و رقبای پرقدرت این رسانه یعنی شبکه‌های ماهواره‌ای‌، اینترنت و شبکه‌های مجازی ابراز امیدواری کرد با استفاده از توان موجود، بیشترین تاثیر گذاری دینی در فرهنگ جامعه صورت گیرد.

به گزارش مشرق، محمد سرافراز رئیس سازمان صداوسیما در دیدار معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه و جمعی از اعضای جامعه مبلغان کشور از آمادگی صدا و سیما برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های پژوهشی حوزه خبر داد.
 
در این دیدار، محمد سرافراز مسئولیت رسانه ملی را در شرایط کنونی بسیار خطیر و پرمشقت دانست و با تبیین وضع موجود صداو‌سیما و رقبای پرقدرت این رسانه یعنی شبکه‌های ماهواره‌ای‌، اینترنت و شبکه‌های مجازی ابراز امیدواری کرد با استفاده از توان موجود، بیشترین تاثیر گذاری دینی در فرهنگ جامعه صورت گیرد.
 
رئیس صدا و سیما ایجاد مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما را در قم ظرفیت مناسبی برای استفاده از پژوهش‌های حوزوی برای بهره گیری در برنامه‌های مذهبی دانست و اظهار امیدواری کرد از این پس تعامل میان این مرکز و صدا و سیما بیشتر شود.
 
در این دیدار که حجت الاسلام نبوی معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه، حجج اسلام سرلک، ماندگاری، حسینی اراکی، برادران و ملانوری نیز حضور داشتند حاضران موضوعاتی چون لزوم ارتباط سازمانی صدا و سیما با سازمان حوزه‌های علمیه کشور، نشست‌های منظم میان جامعه مبلغان و کار‌شناسان رسانه ملی، تدوین راه‌هایی برای بهره گیری از پژوهش‌های حوزوی در تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و افزایش برنامه‌های رادیو و تلویزیونی در حوزه مسائل عقیدتی و معارفی را مطرح کردند.
منبع: تسنیم