کد خبر 522225
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴

دو گروه از هواداران رئال مادرید در فلسطین و اردن یک کمپین در حمایت از احمد دوابشه ، کودک فلسطینی که والدین و برادرش را در یک حمله تروریستی از جانب اسرائیلی ها از دست داده بود تشکیل دادند.این کودک دچار ۶۰ درصد معلولیت بدنی شده و اعضای این گروه ها در تلاش هستند تا راه سفرش به مادرید و دیدارش با رونالدو را تسهیل بخشند.

به گزارش مشرق، این گروه ها با استفاده از هشتگ هایی نظیر " دوابشه در مادرید" در شبکه های اجتماعی در تلاش هستند تا نظر باشگاه رئال مادرید را به این کودک چهار جلسه که تنها بازمانده حمله تروریستی به محله اش در تابستان گذشته بود را جلب کند.

"کهکشانی های فلسطینی" و " اردنی های سپید" این دو گروه از کانون های هواداری رئال، حامیان اصلی این کمپین هستندجالد سومان، مدیر کانونه هواداری فلسطینی می گوید:" به رئال مادرید نامه نوشتیم و از آنها خواستیم تا حامی سفر احمد به مادرید شوند. این بچه بحران بزرگی را در زندگی خود تجربه کرده اما همچنان شیفته رئال است و عکسهای زیادی از بازیکنان این تیم در آلبوم خود دارد. این بچه به حمایت احساسی نیاز دارد و مسلما یک اتفاق زیبا به ادامه زندگی اش امید می دهد."

باشگاه رئال مادرید موافقت اولیه خود را برای سفر این کودک به اسپاینا نشان داده است. دوابشه چندین ماه در بیمارستان بستری بوده تا مجروحیت هایش مورد جراحی قرار گیرد. برادر ۱۸ ماهه او به همراه پدر و مادرش فوت شدند.

منبع: وب سایت برنامه نود