• خانه
    • عناوین کل اخبار
    • موضوعات روز :
    • تحلیل روز
    • اخبار حمله رژیم صهیونیستی
  • سیاست
  • جهان
  • تحولات منطقه
  • ورزش
  • شبکه‌های اجتماعی
  • دفاع و امنیت
  • جهاد و مقاومت
  • حسینیه
  • فرهنگ و هنر
  • جامعه
  • اقتصاد
  • عکس و فیلم
  • دیدگاه
  • پیوندها
  • بازار
  • RSS
  • آرشیو
  • تماس با ما
  • دربارهٔ ما

مشرق نیوز

پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ - Jun 25 2026
×
mashreghnews
کد خبر 512300
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
  1. فرهنگ و هنر

یکی از عموهای فیتیله‌ای در بیمارستان بستری شد

فروتن: آلودگی هوا من را به این روز انداخت.

به گزارش مشرق، یکی از عموهای فیتیله‌ای در بیمارستان بستری شد، فروتن: آلودگی هوا من را به این روز انداخت.
منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

  • مجری معروف: بعضی از حلال ها برای ما حرام است

  • «معمای شاه» و بازی جدید بی بی سی

  • بررسی کاربرد لهجه ها در رسانه ملی

  • «فیتیله ای ها» در مجلس عذرخواهی کردند

  • فیتیله‌ای ها: درجامعه خوبی‌ها زود فراموش می‌شوند

  • علی فروتن: «فیتیله ای ها» دیگر تولید نخواهد شد

  • برنامه جدید «فتیله‌ای‌ها» چه برنامه‌ای است؟

  • یکی از فتیله ای ها: از شبکه های خارجی پیشنهاد کار داریم ولی تمایلی نداریم

  • احتمال حضور نوروزی «فتیله ای ها» در تلویزیون

  • رابطه تلویزیون با «فیتیله‌» خوب شد

  • «فیتیله‌ای‌ها» متفاوت می‌آیند

شما در حال مشاهده نسخه AMP این صفحه هستید.
برای مشاهده نسخه عادی روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید. نسخه عادی این صفحه

کليه حقوق اين سايت متعلق به پایگاه خبري-تحليلي مشرق نيوز می باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید: نستوه