کد خبر 509310
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

لوگوی شبکه تهران با حضور کاوه مدیر شبکه تهران، تاجیک مدیر شبکه مستند، شریعت پناهی سرپرست شبکه یک و امرودی معاون اجتماعی شهرداری در مرکز همایش های صدا و سیما رونمایی شد.

به گزارش مشرق، مدیر شبکه تهران در مراسم رونمایی از لوگوی جدید این شبکه گفت:‌ اساس محتوایی شبکه تهران، انعکاس نیازهای مردم و فعالیت‌های مسئولان است.

احسان کاوه افزود:‌ سال ها پیش سازمان صدا و سیما عزم خود را برای تاسیس شبکه تهران جذب کرده بود و تصمیم داشت این شبکه را به یک شبکه ملی تبدیل کند.

وی گفت: با درایت رئیس سازمان صدا و سیما کار این شبکه امروز کلید خورد و این شبکه تصمیم دارد پاسخگوی نیازهای رسانه ای مردم تهران باشد، تهران شهری پر از نشاط و جوانی است، همچنین مرکز سیاسی و اطلاع رسانی ایران به حساب می آید و باید بتواند همه اخبار و رویدادهای ایران را به طور شفاف انعکاس دهد.

کاوه افزود:‌ تهران به آیینه ای برای دیدن خود نیاز دارد؛ آیینه ای که در آن زیبایی های خود را ببیند و از نقدهایش آگاه شود و در رفع آن به کمک مردم و مسئولان بکوشد.


مدیر شبکه تهران ادامه داد:‌ سازمان صدا و سیما با وجود منابع مالی اندک این شبکه را راه اندازی کرد و شبکه تهران از اول دی به طور رسمی پیش چشمان مخاطبانش قرار می گیرد. 

وی افزود: تصمیم داریم در این شبکه از نیروهای انسانی جوان و فعال و همچنین مخاطبان علاقه مند به فعالیت در این شبکه استفاده کنیم و به یک پایگاه مهم رسانه ای در انعکاس اخبار تهران تبدیل شویم، برای ارتقاء کیفیت کارهایمان همه تولیدات این شبکه به صورت اچ دی به نظر مخاطبان می‌رسد.


کاوه گفت:‌ تصمیم داریم با بهره بردن از رسانه های نوین از نظرات مخاطبان نیز استفاده و آن‌ها را همراه خود کنیم.

کاوه افزود: ارزش های این شبکه وفاداری به هویت،‌ حمایت از نوآوری و خلاقیت، ‌پژوهش محوری و دانش محوری، شفافیت در برابر قانون، تکیه بر کارآمدی و حفظ استقلال است، با توجه به ارزش های فوق لوگویی برای این شبکه طراحی کرده ایم.

همچنین در این مراسم از جمعی از خانواده های شهدا قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما