کد خبر 492035
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

مشاور فرهنگي رئيس‌جمهور گفت:‌ واقعا حيف شد که برخي رسانه‌ها در اين نمايشگاه حضور نداشتند.

به گزارش مشرق، حسام‌الدين آشنا مشاور فرهنگي رئيس‌جمهور درباره برگزاري بيست‌و‌يکمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها و عدم حضور برخي رسانه‌ها و خبرگزاري‌ها در اين دور از نمايشگاه، گفت: واقعا حيف شد که برخي رسانه‌ها در اين نمايشگاه حضور نداشتند. خيلي دوست داشتيم خبرگزاري تسنيم و يا ساير رسانه‌ها هم در اين نمايشگاه حضور داشته باشند.

وي در پاسخ به اين سوال که چرا دولت و يا وزارت ارشاد حتي حاضر به شنيدن دلايل عدم حضور رسانه‌ها در اين دور از نمايشگاه نشده است؟ گفت: ما هميشه صداي منتقدان را مي‌شنويم و حاضر هستيم گفت‌و‌گو کنيم.

مشاور فرهنگي رئيس‌جمهور در پاسخ به اين سوال که چرا تاکنون چنين درخواستي از سوي شما رخ نداده؟ تصريح کرد: آنها مي‌آمدند و ما هم صحبت مي‌کرديم.

آشنا در پاسخ به اين سوال که يعني شما اين انتظار را داشتيد که رسانه‌هايي که حضور نداشتند از شما درخواست ملاقات کنند و دلايل عدم حضورشان را به شما توضيح دهند؟ اظهار داشت: تقاضايي نبوده، اگر صحبتي داشند ما حاضر بوديم، بشنويم.

وي درباره برخي خبرهاي مطرح شده در فضاي مجازي مبني بر اينکه شخص رئيس‌جمهور و حضرتعالي(مشاور فرهنگي روحاني) از وزارت ارشاد خواستار محدوديت حضور رسانه‌هاي منتقد در نمايشگاه بوده‌ايد؟ گفت:‌ خير، چنين چيزي صحت ندارد. اين يک دروغ است و نبايد براي پيشبرد اهداف از دروغ استفاده کنيم.
منبع: تسنیم