کد خبر 490530
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹

رئس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور در بیانیه‌ای تاکید کرد: 13 آبان عرصه حماسه‌ای دیگر برای تجدید پیمان با آرمان‌های استکبارستیزانه امام(ره) است.

به گزارش مشرق،‌ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت 13 آبان سالرو تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از آحاد مردم خواسته است در تجمعات خیابانی این روز حضور داشته باشند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

یکی از روزهای بزرگی که هیچگاه از یاد و خاطره مردم مومن و وفادار ما محو نخواهد شد ،یوم الله 13 آبان"روز ملی مبارزه با استکبار جهانی " است. مقطعی مهم که وقوع سه رخداد سرنوشت ساز، آن را به میعادگاه تقابل همیشگی مستضعفان جهان با مستکبران تبدیل نموده است.

تاریخ معاصر ایران، از تبعید امام خمینی (ره) و کشتار فجیح دانش آموزان آزادیخواه توسط رژیم منحوس پهلوی تا تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که نمادی از روحیه استکبار ستیزانه ملت ایران بود و به حق "انقلاب دوم" لقب گرفت؛ همه و همه مشحون از صفحات زرین و صفحه‌های ماندگار ایستادگی و مقاومت شجاعانه ولایت مدارانیست که شرف بندگی خدای متعال را بر همراهی با ظالمان و ستمگران رحجان دادند و گوهر دردانه آزادگی از بند طواغیت زمان را به کف آوردند.

حضرت روح الله (رض)وخلف صالح ایشان امام خامنه‌ای (مدظله العالی ) با تأسی به آموزه‌های مکتب حیات بخش عاشورا، در وادی ایمن و عصری طلایی گام نهادند که امروز، دوستان و حتی دشمنان نهضت جهانشمول اسلام، اذعان دارند که جمهوری اسلامی ایران علیرغم بدخاهی کفر کیشان، از اقتداری مثال ردنی و روزافرون برخوردار است و استقلال سیاسی آن با هیچ دولت دیگری در دنیای ستم زده کنونی، قابل مقایسه و هماوردی نیست.

عزت خداداد طلایه‌داران سپاه توحید، ره رهپویان راه حق و حقیقت، این پیام بلند را می‌دهد که ثمره نفی نظام سلطه و تحقیر زورگویان بی‌منطق ،پیروزی قاطع جبهه ایمان با اتکاء به قدرت لایزال الهی بوده و آنچه عظمت ملت‌های مستقل را در ازمنه‌های مختلف تضمین می‌کند ، پویش مومنان در این مسیر تورانی است.

یوم الله 13 آبان امسال از آن حیث اهمیت مضاعفی یافته است که آمریکا و اذناب صهیونیست و زیاده خواه او پس از سالها، رویا پردازی برای براندازی نظام دینی با توسل به تهدید نظامی و تحریم های ظالمانه، دریافته‌اند که تداوم چنین رویکردی ،منافع استراتژیک آنان را با مخاطره جدی مواجه کرده است و بدین سبب؛ چهره فریبکار خویش را مزورانه در پس پرده تزویر و نفاق پنهان داشته و خیال باطل و واهی نفوذ در بدنه مستحکم ایران انقلابی و استحاله ارزش‌های والای اسلامی و انسانی آنرا در سر می‌پرورانند.

لذا ایرانیان موحد و غیور باید در این برهه خاص با حفظ هشیاری و ارتقاء بصیرت در مواجهه با توطئه‌های جدید شیطان بزرگ، فرصت گرانسنگ و تاریخی یوم الله 13 آبان را به عرصه حماسی دیگر برای تجدید پیمان با آرمانهای استکبار ستیزانه امام امت، شهیدان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبدل سازند و فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل شان را با صدایی رسا به کاخ سیاه استکبارگران برسانند تا آنان بیش از گذشته بدانند که جامعه اسلامی ایران بر عهدشان با خون‌های مطهر شهداء باقی خواهند ماند و بر عمق کینه و نفرت‌شان از آمریکا و عوامل خائن داخلی و خارجی‌اش، هر لحظه می‌افزایند.

منبع: تسنیم