کد خبر 490462
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

نماینده مردم محلات و دلیجان گفت: دولت به داد کشتی طوفان زده اقتصاد کشور برسد، ارائه بسته‌های شعارگونه راه حل اساسی نیست.

به گزارش مشرق، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در نطق میان دستور گفت: در آستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار هستیم و ما باتوجه به اتفاقات گذشته استکبار جهانی از جمله کودتای 28 مرداد، سقوط هواپیمای مسافربری، حمایت از صدام برای تجاوز به کشورمان، حمایت از تروریسم و تحریم‌های ظالمانه که علیه کشورمان انجام شده را چگونه می‌توانیم فراموش کنیم.

نماینده مردم محلات، دلیجان بیان داشت: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر تجاوز و دورویی که این روزها در تمام سازمان‌های بین‌المللی دیده می‌شود، مرگ بر آمریکا مرگ بر زور است و کسانی که تصور می‌کنند ملت ما سیاهه  آمریکا را فراموش می‌کند سخت در اشتباه هستند. به گفته امام خمینی(ره) "ما با آمریکا آشتی نمی‌کنیم مگر اینکه آمریکا آدم شود" آیا آمریکا از کارهای تجاوزکارانه خود دست برداشته است آیا امروز آمریکا آدم شده است.

وی در ادامه بیان داشت: امید است تیم اقتصادی دولت با هماهنگی لازم به داد کشتی طوفان زده اقتصاد کشور برسد، ارائه بسته‌های شعارگونه راه حل اساسی نیست استفاده از همه ظرفیت‌های کشور و توجه به سخنان منتقدان دلسوز و هم اندیشی جهت این معضلات از امور لازم و مهم است.

وی افزود: در آستانه انتخابات قرار داریم و امید است مجریان محترم انتخابات با رعایت اصل بی‌طرفی و امانتداری در امور انتخابات دخالت نکنند زیرا برخی گزارش‌های تأیید نشده خبر از دخالت دولت در برخی از لایحه های میانی در انتخابات را دارد که این مسئله منشأ بی‌اعتمادی مردم را فراهم می‌کند و دخالت دولت در انتخابات موجب کاهش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود و شبیه اتفاقی که در مصر افتاد می‌شود،مگر مقام رهبری عرض نکردند که رأی مردم حق‌الناس است و امید است که به این امر در عمل نه در شعار توجه شود.

سلیمی در ادامه به تذکراتی در رابطه با حوزه ی انتخاباتی خود گفت:  علیرغم گذشت بیش از 3 ماه از سیل محلات متأسفانه اقدامی مناسب توسط مدیریت بحران برای دادن خسارت مردم انجام نشده است آیا مدیریت بحران خود نیاز به مدیریت دارد.،ایجاد بخشداری در شهر نراق و بعضی از شهرها که البته با معاونت سیاسی وزارت کشور رایزنی‌هایی انجام شده و امید است دولت هرچه سریعتر به این مسئله اقدام نماید و همچنین علیرغم وعده‌هایی فراوان جهت نظام رتبه بندی معلمان تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است و این باعث رنجش معلمین شده است.برای  ایجاد فوریت های پزشکی در شهرهای دلیجان و محلات  هیچ اقدامی تاکنون صورت نگرفته است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در پایان در تذکری به وزی راه گفت: تکلیف جاده محلات اراک و تکمیل نشدن  4 بانده کردن جاده  زیرآب و محلات و تکمیل جاده نراق دلیجان و نیز آسفالت و ایجاد مدرسه در شهرک های مسکونی  مسکن مهر از اقداماتی است که از سوی وزارت راه انجام نشده است و امید است که هرچه زودتر این اقدامات عملی شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس