کد خبر 488546
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰

مجتهد وبلاگ نويس مشهور سعودي که اطلاعاتي را در صفحه شخصي اش در تويتر منتشر مي کند، گفت براساس خبرهايي که از درون خانواده حاکمه در عربستان سعودي درز کرده است شاهزاده بازداشت شده در بيروت که دو تُن کپتاگون از وي کشف و ضبط شده است عبدالمحسن بن وليد بن عبدالمحسن بن عبدالعزيز است.

به گزارش مشرق، شاهزاده قاچاقچي سعودي که هفته پيش 2 تن مواد مخدر و قرص هاي روانگردان حمل مي کرد و در لبنان بازداشت شد، اين مواد را براي عمي خود مي برده است.

به گزارش پايگاه اينترنتي النشره، مجتهد وبلاگ نويس مشهور سعودي که اطلاعاتي را در صفحه شخصي اش در تويتر منتشر مي کند، گفت براساس خبرهايي که از درون خانواده حاکمه در عربستان سعودي درز کرده است شاهزاده بازداشت شده در بيروت که دو تُن کپتاگون از وي کشف و ضبط شده است عبدالمحسن بن وليد بن عبدالمحسن بن عبدالعزيز است.

وي قصد داشت کپتاگون را به استان حائل ببرد و علت انتخاب حائل اين است که امير آن سعود بن عبدالمحسن (عموي شاهزاده بازداشت شده) است که به واسطه وي اين استان به مرکز جذب و توزيع انواع مواد مخدر تبديل شد. اين امر با مصونيت کامل انجام مي شود.

مجتهد افزود اين شاهزاده احمق خودش را به شکاري گرانبها در دست حزب الله تبديل کرد زيرا اداره امنيتي فرودگاه بيروت در دست حزب الله است. اين شاهزاده فرصتي را به حزب الله داد تا آل سعود را رسوا کندو بعيد نيست حزب الله از اين شاهزاده به عنوان گروگاني براي آزادي شيخ نمر النمر يا تغيير سياسي در قبال سوريه، يمن، خليج (فارس) و طائفه شيعي در عربستان سعودي استفاده کند.
استان حائل در 650 کيلومتري رياض قرار دارد.
منبع: میزان