کد خبر 479516
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷

یک نفر از دو قربانی اسیدپاشی تابستان سال جاری در شهرستان کهنوج به دلیل سوختگی زیاد درگذشت.

به گزارش مشرق، فردی 45 ساله در مرداد ماه سال جاری که دارای مغازه لوازم یدکی در شهرستان کهنوج بود به همراه شاگردش مورد حمله اسیدپاشی دو نفر راکب موتور سوار قرار می‌گیرند که شاگرد مغازه در اثر شدت سوختگی و جراحات در‌گذشت.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تأیید این خبر اظهار داشت: هم اکنون ماهیت پرونده از اسیدپاشی تغییر کرده و به پرونده قتل تبدیل شده است و در همین راستا نیز حکم جلب سه مظنون حادثه صادر شد.

ساعت 21 و 10 دقیقه شب 21 مرداد ماه امسال، فردی 45 ساله که دارای مغازه لوازم یدکی در شهرستان کهنوج بود به همراه شاگردش مورد حمله اسیدپاشی دو نفر راکب موتور سوار قرار می‌گیرند که صاحب مغازه و شاگرد وی از ناحیه صورت، دست، چشم، شکم و پا آسیب زیادی دیدند.

در بررسی اولیه میزان سوختگی این دو نفر 30 تا 40 درصد گزارش شد و با اقدامات به موقع اورژانس، دو نفر مصدوم بلافاصله تحت مداوای اولیه قرار می‌گیرند و سپس به منظور مداوای بیشتر به کرمان اعزام می‌شوند.

بنا بر این گزارش اقدامات لازم توسط نیروی انتظامی و امنیتی استان برای دستگیری ضاربان صورت گرفت که در این راستا صبح روز 22 مرداد ماه دو نفر برادر به همراه فرد سومی نیز که با آن دو برادر همدست بود، دستگیر شدند و پرونده توسط مراجع قضایی در دست بررسی است.

علت اولیه این اسیدپاشی اختلافات قبلی و انتقام‌گیری بوده و هم اکنون ماهیت پرونده از اسیدپاشی تغییر و به پرونده قتل تبدیل شده است.
منبع: فارس