کد خبر 473864
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۰

یادواره پانزده شهید گلکون کفن روستاهای ساحلی لاهیجان در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای حسن بکنده با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره پانزده شهید گلگون کفن روستاهای امیرآباد، حسن بکنده، جیر باغ و سحر خیز محله در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای حسن بکنده برگزار شد.

دراین مراسم که خانواده معظم شهداء و جانبازان به همراه مسئولین بخش رودبنه حضور داشتند حجت الاسلام زکریا عاطفی با بیان اینکه امروز هرچه داریم از برکت خون شهیدان است افزود:امنیت امروز کشور از ثمره این عزیزان است.

رئیس حوزه علمیه لنگرود با بیان اینکه امروزآمریکا واسرائیل تمام تیر خشم و نفرت خود را بسوی ایران نشانه گرفته اند افزود:به برکت خون شهیدان و سایه ولایت فقیه تا کنون نتوانستند هیچ غلطی کنند و به هدفشان برسند.

حجت الاسلام عاطفی در ادامه با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی در فتنه ۸۸ و هشت سال دفاع مقدس نتوانستند کاری از پیش ببرند افزود:باید وفادار ولایت فقیه باشیم و قدر امنیت امروزی که در کشور حاکم است را بدانیم.

وی در پایان افزود:حادثه منا و شهادت حجاج ایرانی در پی بی تدبیری و بی کفایتی رژیم آل سعود رقم خورد و این رژیم باید به دنیای اسلام و خانواده شهید شدگان در این حادثه پاسخگو باشد.