کد خبر 430812
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از نخستین دیدار برگشت برابر تیم ملی آمریکا گفت: بازیکنان در این دیدار دست به کار بزرگی زدند و انتظار دارم در دیدار دوم هم اینگونه کار کنند.

به گزارش مشرق، اسلوبودان کواچ پس از دیدار جمعه شب تیم ملی والیبال ایران برابر آمریکا ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سالن دوازده هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی گفت: بازیکنانم کار بزرگی را انجام دادند و انتظار دارم در بازی دوم نیز چنین نمایشی را ارایه کنند هر چند فکر کنم آمریکا هم در دیدار دوم بهتر خواهد بود.

وی افزود: فکر می کنم بازی کردن برای هر دو تیم در چنین فضایی سخت بود. جو سالن هر چند برای حریف سخت تر از تیم ملی بود ولی چنین فشاری روی بازیکنان ایران نیز وجود داشت.

کواچ در ادامه خاطرنشان کرد: به نظرم توانایی این را داریم که در دیدار بعدی هم از این بهتر باشیم. ضمن اینکه توقع دارم آمریکا در بازی دوم عملکرد بهتری داشته باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: ما باید سعی کنیم فشار بیشتری را در بازی دوم داشته باشیم و با احساسات کمتری وارد بازی شویم. اگر احساسی بازی کنیم شروع می کنیم به اشتباه کردن.

کواچ با بیان اینکه به همه بازیکنانش به خاطر این پیروزی تبریک می گوید خاطرنشان کرد: این یک قدم بود و به پنج قدم دیگر نیاز داریم برداریم تا به دور بعد صعود کنیم. این بازی برای ما تمام شد و باید به فکر بازی روز یکشنبه باشیم.

وی افزود: علاوه بر برزیل که در گروه دیگر قرار دارد و یکی از قدرت های برتر والیبال جهان است، چهار تیم دیگر قدرتمند دنیا در گروه ما قرار دارند و این کار را سخت می کند. با این حال ما از بازی اول سعی کردیم با تمام توان بجنگیم.

کواچ در واکنش به انتقاداتی که از عملکرد تیمش در شش بازی اول انجام شده بود گفت: وقتی ما در شش بازی اول نتوانستیم نمایش خوبی داشته باشیم برخی شروع کردند به صحبت کردن علیه تیم ما. در حالی که باید همه به تیم ملی احترام بگذارند چرا که ما جنگندگی بالایی داشتیم.

وی ادامه داد: در مورد منتقدان که می گفتند این مربی هنوز شش نفر اصلی اش را نشناخته است باید بگویم که تیم ملی 14 بازیکن دارد. کسانی که در رادیو و یا تلویزیون انتقاد می کنند شاید درک درستی از والیبال ندارند.
منبع: مهر