کد خبر 429587
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

تصویربرداری «سایبری» در حالی به زودی به پایان می‌رسد که عوامل این سریال آخرین صحنه‌ها را در پلیس فتا ضبط می‌کنند.

به گزارش مشرق، سریال «سایبری» با نام قبلی «مدار بسته» این روزها آخرین مراحل تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد و تا به حال حدود ۸۰ درصد از تصویربرداری انجام شده است.

عوامل آخرین سکانس‌ها را در لوکیشن پلیس فتا ضبط می‌کنند و بازیگر جدیدی نیز به پروژه اضافه نشده است. با این حال سارا منجزی، نیلوفر شهیدی و شهروز ابراهیمی بازیگرانی هستند که به پایان همکاری خود با سریال رسیده‌اند.


در لوکیشن پلیس فتا صحنه‌های بازجویی، شکایت و دستگیری متهم انجام می‌شود و همزمان مرحله تدوین و صداگذاری نیز ادامه دارد.


«سایبری» یک سریال آموزشی است و به کلاهبرداری‌هایی می‌پردازد که برای آدم‌های معمولی اتفاق می‌افتد. معضلات فضای مجازی در محوریت قصه‌های این پروژه قرار دارد که در ۲۶ قسمت روایت می‌شود.


روح‌الله کمانی نقش اصلی این سریال با نام سروان فروزان را ایفا می‌کند. سجاد دیرمینا، سارا منجزی،‌ علی ثانی فر و نیلوفر شهیدی نیز دیگر بازیگران کار هستند.


عوامل «سایبری» عبارتند از تهیه‌کنندگان: سعید کمانی و ناصر معماریان، ‌کارگردان‌: احمد معظمی، ‌برنامه ریز‌: زهرا محبی، ‌انتخاب بازیگر و بازیگردان: سیامک راشدی، ‌دستیاران کارگردان‌: کیامک فرهنگ و علیرضا رضوانی، ‌منشی صحنه: مرجان شاهوردی، ‌عکاس‌: علیرضا رضوانی، ‌مدیر تصویربرداری: طاهر چگونیان، ‌دستیاران: محمد کومیجانی، مصطفی رهنما، ‌طراح صحنه و لباس: سمیرا شجاعی، ‌دستیاران‌: حامد امانی و ندا محمد خانی، ‌طراح گریم: فرشته گودرزی، ‌اجرا گریم‌: کامیار آشورنیا، ‌صدابردار: علی قاسمی، ‌مدیر تولید‌: علی محمودی، ‌مدیر تدارکات‌: مجتبی بوریاچی.
منبع: مهر