کد خبر 427877
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱

از اداره تقاضای مجوز نمودم اما چون تقاضای این چانب مورد موافقت اداره محترم قرار نگرفت، ناچار بدینوسیله از شغل خود در اداره آموزش و پرورش استعفا می نمایم.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «شعبان فکوری جویباری» به تاریخ 7 تیر 1325 شمسی، در «جویبار»(استان مازندران») متولد شد. وی در سال 1347 شمسی، به استخدام «آموزش و پرورش» و کسوت معلمی درآمد. وی که پیش از پیروزی انقلاب، طعم بازداشت و آزارهای رژیم طاغوت را به دلیل گرایشات مذهبی و سیاسی خود چشیده بود، پس از پیروزی نهضت نیز،در زمره‌ی فعال ترین عناصر فرهنگی و سیاسی مازندران درآمد. او در سال 1360 شمسی، احساس کرد به حضور وی در جبهه های جنگ نیاز بیشتری وجود دارد. به همین منظور، از «اداره ی آموزش و پرورش قائمشهر» درخواست مرخصی دراز مدت نمود که با آن مخالفت شد. به این ترتیب، «آقای مدیر» تصمیم سرنوشت ساز خود را گرفت و از سابقه‌ی کاری 13 ساله خود چشم پوشی نمود و استعفا نامه‌ی خود را به این شرح تقدیم مسئولان امر نمود:

بسمه تعالی
اداره محترم آموزش و پرورش منطقه قائمشهر احتراما چون به فرمان امام، مسئله جنگ با کفار بعثی و در حقیقت جنگ با کفر جهانی به سرکردگی آمریکا یک مسئله اصلی می باشد، و از طرفی فرمان اخیر امام مبنی بر شرکت مسلمانان در این جنگ، این جانب شعبان فکوری فرزند محمد ابراهیم، دارنده  شناسنامه شماره 22 حوزه قائمشهر مدیر مدرسه راهنمایی تحصیلی دکتر علی شریعتی،  جهت اعزام به جبهه از اداره تقاضای مجوز نمودم اما چون تقاضای این جانب مورد موافقت اداره محترم قرار نگرفت، ناچار بدینوسیله از شغل خود در اداره آموزش و پرورش استعفا می نمایم.
شعبان فکوری
1360/9/29

«شعبان فکوری جویباری» به تاریخ 12 تیر ماه 1365 شمسی، در عملیات «کربلای 1» بال در بال ملائک گشود.

روحمان با یادش شاد
هدیه به روح بلندپروازش صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم