کد خبر 400781
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳

جعفر پهلوانی نماینده وزن ۱۰۰+ کیلوگرم تیم ملی جودو با شکست مقابل نماینده رومانی از دور رقابت‌‌ها حذف شد.

به گزارش مشرق، در روز پایانی جایزه بزرگ جودو که به میزبانی ترکیه در حال پیگیری است، جعفر پهلوانی نماینده 100+ کیلوگرم ایران در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد، اما در دور بعد مقابل "دانیل نتا" جودوکار رومانی قرار گرفت و ضربه فنی شد و با این باخت از دور رقابت‌‌ها کنار رفت.

پیش از این طی دو روز گذشته، ناصری پور، بریمانلو، نوری زاده، وحیدبنا و امید تیز‌تک نیز با باخت مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند. احسان بهرامیان نیز در وزن منهای 60 کیلوگرم به علت آسیب دیدگی نتوانست برای تیم ملی ایران مبارزه کند.

روز گذشته سعید ملایی که با چهار پیروزی و یک شکست راهی دیدار رده بندی شده بود در جدال برای کسب مدال برنز به مصاف "جاسمین باتیو" از بلژیک رفت و در حالی که دچار آسیب دیدگی شده بود حریف خود را شکست داد و به مدال برنز دست پیدا کرد.

ملایی که به تازگی از وزن 73- کیلوگرم به وزن 81- کیلوگرم آمده و اولین تجربه بین المللی خود را در وزن جدید پشت سر می گذاشت.

امروز در ادامه این رقابت‌ها جواد محجوب تنها نماینده کشورمان در وزن  100- کیلوگرم ایران در دور نخست استراحت کرد سپس دور دوم به مصاف نماینده انگلیس رفت و موفق شد حریف خود را ضربه فنی کند. محجوب در دور بعد به مصاف نماینده دانمارک خواهد رفت و در صورت پیروزی با برنده مسابقه ترکیه و  آذربایجان مبارزه خواهد کرد.
منبع: فارس