عضو مجمع نمايندگان استان خوزستان گفت: به خانم ابتکار پيشنهاد مي‌کنم که اگر توان کار کردن ندارد از رياست سازمان محيط زيست استعفا دهد.

به گزارش مشرق، سيدشريف حسيني نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به شرايط نامساعد آب و هوايي استان خوزستان گفت: بعد از مدت‌ها ما شاهد حرکت جديدي در دولت براي رسيدگي به وضعيت ريزگردها در استان خوزستان هستيم که آن هم به ميمنت دستور مقام معظم رهبري براي رسيدگي به اين امر صورت گرفته است.

وي افزود: هرچند وزير بهداشت به عنوان نماينده ويژه رئيس‌جمهور براي رسيدگي به شرايط ريزگردها در استان حاضر شده اما ما انتظار داشتيم که رئيس سازمان حفاظت از محيط زيست نيز در استان حضور پيدا کند که وي به دليل کنسل شدن پرواز در استان حضور پيدا نکرد.

عضو مجمع نمايندگان استان خوزستان اضافه کرد: خانم ابتکار مي‌توانست به خاطر مردم استان خوزستان و به خاطر تمام کساني که در اينجا تنفس براي آنها مشکل است به صورت زميني و حتي با قطار به خوزستان بيايد اما گويا رنج سفر براي خانم ابتکار خيلي مشکل است.

حسيني اظهار داشت: من به خانم ابتکار پيشنهاد مي‌کنم که اگر توان کار کردن ندارد از رياست سازمان محيط زيست استعفا دهد و در منزل براي خانواده خود غذا بپزد و اين بهتر از آن است که نتواند به وظايف خود در سازمان محيط زيست عمل کند.
منبع: فارس