خدا را شاکریم که باز هم برنامۀ از آسمان، طعم آزادگی به خود گرفت... لبخندهایشان را به تصویر کشیدیم تا دلمان شاد شود و با دردهایشان همنوا شدیم تا درد بی دردی، گریبان عمرمان را نگیرد...

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، امیر خورشیدی فرد گفت: با توجه به گستردگی موضوع و لزوم نشر خاطرات و حقایق دفاع مقدس، برنامۀ این هفتۀ ما نیز به آزادگی و آزادگان اختصاص دارد.

وی ضمن ارج نهادن به مقام آزادگان عزیز اضافه کرد: بی تردید برای ثبت حرفهای ناشنیدۀ آزادگان نیاز به هزاران ساعت تولیـد برنامه است و ما در حد توان این امر را پیگیری خواهیـم کرد چرا که معتقدیم زمان به سرعت از دست ما فرار خواهد کرد.

این کارگردان و تهیـه کنندۀ تلویزیون در پایان با سپاس از آزادگان عزیزی که در برابر دوربین برنامۀ از آسمان حاضر شده اند افزود: برای تمام آزادگان عزیز آرزوی سلامتی داریم هر چنـد که رد و اثر آن روزها هنوز هم بر تن و روح این عزیزان سایه دارد و ما در این برنامه شاهد بخشی از این اثرات خواهیم بود.

خورشیدی فرد در پایان اشاره کرد: لازم به یادآوری است که برنامۀ این هفتۀ «از آسمان» جمعه 21 شهریور ماه ساعت 20 از شبکۀ دو سیما پخش خواهد شد و در این قسمت عزیزانی همچون جعفر اکبری (تصویر بردار)، بابک مهدیزاده ( تصویر و تدوین)، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویربردار)، نادر گوهر سودی (گوینده)، عباس خورشیدی فرد (روابط عمومی) و حمید بناء (نویسنده) ما را همراهی کرده اند.