کد خبر 23697
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۹

نخستين جشنواره علمي و پژوهشي آيت‌الله‌العظمي مرعشي نجفي (ره) همزمان با همايش بزرگداشت بيستمين سالگرد رحلت آن مرجع فرهنگيان، در قم برگزار مي‌شود.

به گزارش مشرق، دبير نخستين جشنواره علمي و پژوهشي علامه مرعشي به مرکز خبر حوزه، گفت: هدف از اين جشنواره انتخاب برترين آثار و پژوهشگران برجسته در موضوعاتي چون؛ تصحيح متون ديني، کتابشناسي، فهرستنگاري و کتابداري، انساب و رجال و تراجم مي‌باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين حافظيان تقدير از واقفان و اهداء کنندگان کتاب و مؤسسان کتابخانه‌هاي عمومي، از اهداف ديگر اين جشنواره برشمرد.

وي ادامه داد: نويسندگان و پژوهشگراني که طي سالهاي 1388 و 1389 در موضوعات يادشده به خلق اثر پرداخته‌اند، دعوت مي شود دو نسخه از آثار خود را تا 15بهمن89 به دبيرخانه جشنواره ارسال نمايند.

دبير نخستين جشنواره علمي و پژوهشي علامه مرعشي گفت: علاقه‌مندان مي‌توانند آثار خود را به دبيرخانه جشنواره به نشاني، قم- خيابان آيت‌الله مرعشي نجفي، کتابخانه آيت‌الله‌العظمي مرعشي نجفي (ره) ، دبيرخانه جشنواره علامه مرعشي ارسال کنند و يا براي اطلاعات بيشتر با شماره تلفن‌هاي 8-7741970-0251 و 7743637-0251تماس بگيرند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين حافظيان خاطرنشان کرد: ‌به آثار برگزيده اين جشنواره «جايزه شهاب» اعطاء خواهد شد.