کد خبر 1821548
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۵ - ۲۱:۵۱

رژیم اشغالگر صهیونیستی بار دیگر با نقض آتش‌بس به نوار غزه تجاوز کرد.

به گزارش مشرق، منابع محلی گزارش دادند که هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی، اطراف کارخانه «العوده» در شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

این منطقه طی دو نوبت هدف تجاوز هوایی اشغالگران قرار گرفته است.

جزئیات بیشتری درباره تلفات یا خسارات احتمالی منتشر نشده است.