به گزارش مشرق، احسان صالحی، فعال رسانه در توئیتر نوشت:
سرتان را بالا بگیرید. ما به شما افتخار میکنیم که جانانه جنگید.
آقای شهید ایران هم اگر بود به شما افتخار میکرد. سال ۹۷ با وجودی که به اسپانیا باختیم ولی آقا تیم ملی را برای دولتیها مثال زد و گفت از اینها یاد بگیرید که اگرچه گل خوردند اما کارشان عالی بود چون همه تلاششان را کردند.
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.