به گزارش مشرق، محمد اکبرزاده فعال رسانه در توئیتر نوشت:

ارژنگ امیرفضلی هستن از فرماندهان گارد جاویدان پهلوی!

احمق‌ها با همین دلقک‌های بی‌اصل و نسب می‌خواستن پروژه براندازی پیش ببرن!

به راستی که فلاکت و حقارت سرنوشت محتوم هر کسی است که سنگی علیه این وطن بیندازد؛


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.ر