سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان پس از پایان مذاکرات سوئیس به خبرنگار اعزامی ایرنا گفت که هیأت جمهوری اسلامی ایران در نشست چهارجانبه با آمریکا، مواضع و دیدگاه‌های خود را بسیار صریح و روشن بیان کرد.