کد خبر 1817750
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۲۲:۵۵

ارتش صهیونیستی با هدف تثبیت اشغالگری برای اولین بار پس از توافق اسلو در جنین پادگان دائمی می‌سازد.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی در اقدامی کم‌سابقه، برای نخستین بار از زمان امضای توافق‌نامه اسلو، یک پادگان نظامی دائمی در مرکز شهر جنین واقع در کرانه باختری احداث کرد.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در گزارشی فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی اقدام به احداث یک پادگان نظامی دائمی در شهر جنین واقع در کرانه باختری کرده است.

این اقدام نخستین حضور نظامی دائمی ارتش رژیم صهیونیستی در مرکز شهر جنین، پس از امضای توافق‌نامه اسلو محسوب می‌شود.