به گزارش مشرق، نیک فونتس تحلیلگر سیاسی آمریکایی: نکته اینجاست: آنها دارند عوارض میگیرند! کشتیرانی هنوز دست آنهاست و به ازای آن پول میگیرند. هر کدام از این نفتکشها باید ۲ میلیون دلار به ایران بپردازند و این پول را صرف بازسازی و نوسازی کشورشان میکنند.
کد خبر 1802806
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ - ۱۵:۵۰