الکسی لیخاچف، رئیس شرکت روس‌اتم: پروژه ساخت واحدهای دوم و سوم نیروگاه بوشهر همچنان برای روس‌اتم در اولویت است.

به گزارش مشرق، الکسی لیخاچف، رئیس شرکت روس‌اتم امروز پنجشنبه ۲۱ اسفندماه بیان کرد: پروژه ساخت واحدهای دوم و سوم نیروگاه بوشهر همچنان برای روس‎ اتم در اولویت است.

وی تاکید کرد: قطعاً الان زمان آن نیست که آنجا را ترک کنیم.

رئیس شرکت روس اتم همچنین گفت: ۱۵۰ نفر دیگر از پرسنل روسی نیروگاه هسته‌ای بوشهر و خانواده‌هایشان شب گذشته وارد مسکو شدند.